اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تشریح کرد

نقش رسانه‌های جهان اسلام در توقف جنایات رژیم اشغالگر قدس

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه‌های جهان اسلام نباید در برابر جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه منفعلانه عمل کرده و می‌توانند از تمام ظرفیت‌های خود برای توقف این جنایات بهره ببرند.

نقش رسانه‌های جهان اسلام در توقف جنایات رژیم اشغالگر قدس

بیژن نوباوه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: در دنیای امروز رسانه‌ها به عنوان ابزاری مهم در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها به شمار می‌آیند و سران کشورهای غربی با سوء استفاده از قدرت رسانه‌های خود، شرایط را به صورتی طراحی می‌کنند که افکار عمومی از ماهیت اصلی اهداف شوم آنها مطلع نشوند.

وی تاکید کرد: به عنوان نمونه جنایات کشورهای حامی اروپا و آمریکا توسط این رسانه‌ها به هیچ عنوان منعکس و خبری نمی‌شود، اما یک اشتباه و یا رخداد کوچک در کشورهای مخالف سیاست‌های استعماری غرب کافی است تا سیل اتهاماتی مانند نقض حقوق بشر و جنایت علیه بشریت از سوی این رسانه‌ها علیه مخالفان غرب روانه گردد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه رسانه‌های کشورهای اسلامی در مورد جنایات اخیر رژیم اشغالگر قدس چه وظائفی بر عهده دارند؟ گفت: انتظار ما این نیست که روزنامه‌ها،‌ خبرگزاری‌ها و رسانه‌های صوتی و تصویری که توسط مسلمانان اداره می‌شود،‌ با همان شیوه‌ها غیر اخلاقی غربی‌ها فعالیت کنند.

* رسانه‌های جهان اسلام حامیان رژیم صهیونیستی را افشا کنند

نوباوه ادامه داد: به طور قطع انتظار بر حق و طبیعی امت اسلامی این است که رسانه‌های فعال در ممالک مسلمان با بصیرت و هوشیاری بالا، شرایط جهان را با دقت رصد کرده و به صورتی افکار عمومی را از جنایات رژیم صهیونیستی آگاه کنند که این دولت غاصب و نامشروع به خود اجازه تعرض به مسلمانان بی‌پناه را ندهد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی متذکر شد: تحقق این مهم با وحدت و تعامل رسانه‌های مسلمان و خبرنگاران متعهد جهان اسلام میسر است و باید به صورتی تلاش کنیم که جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان غربی‌ آنها بر ملا و افشا شود.

نوباوه در پایان تاکید کرد: به طور قطع در غرب نیز انسان‌های آزاده و عدالت‌خواه حضور دارند که با سیاست‌های حاکمان خود مخالف بوده و در صورت آگاهی از مسائل و جریانات روز خاورمیانه، واکنش قاطع و گسترده‌ای را علیه سیاست‌مداران ظالم اروپایی و آمریکایی حامی رژیم اشغالگر قدس اتخاذ خواهند کرد و ما باید از این ظرفیت برای توقف جنایات صهیونیست‌ها در غزه استفاده کنیم.

انتهای پیام/ 2302/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول