اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

اقبال عمومی جهان به نظام جمهوری اسلامی انکارناپذیر است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: به برکت خون شهدای اسلام و انقلاب، آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی در جهان فراگیر و اقبال عمومی نسبت به آن تقویت شده است.

اقبال عمومی جهان به نظام جمهوری اسلامی انکارناپذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام پیش از ظهر امروز در جمع نخبگان قرآنی خانواده شهدای این استان اظهار داشت: انس با قرآن توفیق بسیار بزرگی است که نصیب هر کسی نمی‎شود و شما حافظان قرآن باید خدا را به خاطر دست‌یابی به این توفیق شاکر باشید.

وی با گرامیداشت روز خانواده، افزود: خانه و خانواده از مواهب الهی است و برای آن در دین اسلام ارزش و منزلت والایی در نظر گرفته شده است.

نکونام به روز مباهله اشاره کرد و گفت: آیه مباهله که در این روز بزرگ نازل شد از آیات بسیار ارزشمند و پرمحتوای قرآن کریم است که نشان از حقانیت امام علی(ع) دارد.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: همچنین در همین ایام آیه ولایت در شان امام علی(ع) نازل شد و بر ارزش و جایگاه امام علی(ع) دلالت دارد.

نکونام در ادامه با اشاره به ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس این استان، تصریح کرد: فرزندان ایثارگران و شهدای این استان در همه مراحل و عرصه‌های کشور خوش درخشیده و ثابت کرده‌اند که رهروان صادقی برای این بزرگان هستند.

وی افزود: درخشش در عرصه‌های قرآنی یکی از افتخارات فرزندان شاهد و ایثارگران است که این امر یک لطف بزرگ الهی است که به این افراد بخشیده شده است.

نکونام بر ضرورت ترویج و تعمیق بیش از پیش آموزه‌های قرآنی در جامعه تاکید کرد و گفت: یکی از رسالت‌های اصلی خانواده شهدا و ایثارگران ترویج مفاهیم و مبانی عمیق قرآن است که باید در این راستا اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری به صدور انقلاب اسلامی در جهان اشاره کرد و افزود: به برکت خون شهدای اسلام و انقلاب آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی در جهان فراگیر و اقبال عمومی نسبت به آن تقویت شده است.

نکونام تصریح کرد: این در حالی است که در جهان اسلام حاکمان جور و معاندی حاکم شده‌اند که با روی کار آمدن نظام جمهوری اسلامی منافع خود را در خطر دیده و با این نظام دشمنی می‎کنند.

وی خاطرنشان کرد: اما نظام جمهوری اسلامی علی‌رغم این مخالفت‌ها و دشمنی‌ها روز به روز قدرتمندتر شده و این توفیق را دارد که سرانجام پرچمی که در این کشور برافراشته شده را به دست صاحب اصلی آن برساند.

انتهای پیام/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول