اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/آغاز رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور/

پیروزی مقاومت بسیج تبریز در گام نخست

خبرگزاری فارس: رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور آغاز شد و مقاومت بسیج تبریز در گام نخست مقابل تیم 15 خرداد پیشوای ورامین به پیروزی شیرینی دست یافت.

پیروزی مقاومت بسیج تبریز در گام نخست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور در دو گروه هفت و هشت تیمی برگزار می‌شود که در گروه هفت تیمی این مسابقات تیم‌های مقاومت بسیج تبریز، منطقه نفت‌خیز جنوب اهواز، دلیران دشتی بوشهر، گواشیر کرمان، عقاب تهران، 15 خرداد پیشوای ورامین و گل‌گهر سیرجان حضور دارند که به صورت رفت و برگشت به رقابت خواهند پرداخت.

در روز اول مسابقات گل‌گهر سیرجان استراحت داشت و منطقه نفت‌خیز جنوب اهواز میزبان گواشیر کرمان بود، دلیران دشتی در بوشهر از عقاب تهران پذیرایی کرد و مقاومت بسیج تبریز در سالن شهید صمد اقدمی تبریز میزبان تیم 15 خرداد پیشوای ورامین بود که  قضاوت این بازی به عهده مجتبی بیداریان از رشت، رسول بابایی از ارومیه بود و نماینده فدراسیون برای نظارت بر بازی حمید فاضل بود.

تیم مقاومت بسیج تبریز در نخستین بازی خود با ترکیب مرتضی جوادیان(لیبرو)، علیرضا انصاری، علی پورفرج، مهدی هادی، محمد یوسفی، حامد عرب احمدی، مجید مینایی، عادل طوسی و نادر هوشیار(کاپیتان) به سرپرستی غلامرضا ارجمندی، مربیگری حسین گنجی و آرش موذن‌زاده به مصاف تیم ورامین رفت.

در مقابل تیم 15 خرداد پیشوای ورامین نیز با ترکیب میلاد کاشانی، حسین خلیلی(کاپیتان)، میثم فریدی، مصطفی مهدی قلی‌زاده، علی شراهی(لیبرو)، امیرحسین حق‌شناس، ناصر بیرامی، ابوالفضل هداوندخانی، محسن فریدی، حمیدرضا کاشانی جعفری به سرپرستی ابراهیم اکبری، مربیگری محسن کاشانی و عباس تاجیک به مصاف میزبان خود رفتند.

گیم اول و دوم بازی (25-20) و (25-23) تیم مقاومت بسیج تبریز بر میهمان خود غلبه کرد اما در گیم سوم(20-25) میزبان بازی را به تیم ورامینی واگذار کرد اما در گیم چهارم در یک بازی برابر و پرهیجان این تیم میزبان بود که توانست در نهایت (29-27) بر تیم 15 خرداد پیشوای ورامین غلبه کند و سه بر یک بازی را به نفع خود خاتمه دهد تا سه امتیاز شیرین را کسب کند.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول