اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اداری لنده:

عاشورا الهام‌بخش انقلاب‌های اخیر جهان اسلام است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اداری لنده گفت: نقش پویا و محرک عاشورا در جهان اسلام به خوبی نمایان بوده و الهام بخش انقلاب‌های اخیر در جهان اسلام است.

عاشورا الهام‌بخش انقلاب‌های اخیر جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سید غفار فروزنده ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری تجمع بزرگ عاشوراییان در لنده اظهار داشت: عاشورا به عنوان مهم‌ترین محرک و پشتیبان انقلاب‌های مردمی و اسلامی حق‌طلبانه تاکنون نهضت‌های فراوانی را در جهان اسلام به پیروزی رسانده است.

وی افزود: بازسازی مفاهیم بلند عاشورایی در هر عصر و زمانی در فراخور فرهنگ همان دوران است.

رئیس شورای اداری لنده گفت: ترویج و گسترش هر فرهنگ به شیوه‌های خاص خود بوده به همین منظور ما باید در انتقال مفاهیم عاشورایی تلفیقی از شیوه‌های سنتی و نوین را به کار گرفته و در انتقال این مفاهیم به نسل جوان دقت نظر لازم را داشته باشیم.

فروزنده در ادامه تصریح کرد: عاشورا بیان شعور اسلامی بوده نه شور اسلامی صرف.

وی افزود: ما برای نهادینه کردن هر فرهنگی در جامعه باید آسیب‌شناسی لازم را انجام داده و با استفاده از نیروهای انسانی کارآمد و شیوه‌های صحیح تزریق به جامعه آن را در جامعه نهادینه کنیم.

رئیس شورای اداری لنده گفت: نقش پویا و محرک عاشورا در جهان اسلام به خوبی نمایان بوده و الهام‌بخش انقلاب‌ها در جهان اسلام است.

فروزنده  ضمن تقدیر از صدا و سیمای استان و شبکه یک سیما در اجرا و پخش برنامه تلویزیونی، به اجتماع بزرگ عاشوراییان حسینی در لنده اشاره کرد و گفت: نقش اساسی و پیش برنده برنامه‌ریزی در جامعه بر هیچ کس پوشیده نبوده و برای اجرای صحیح برنامه‌ها باید از آن استفاده کرد.

سرپرست بخشداری لنده در پایان جلسه یادآور شد: برنامه اجتماع بزرگ عاشوراییان حسینی ساعت 14 عصر با حضور پر شور مردم و هیئت‌های مذهبی در خیابان مقابل آتش‌نشانی لنده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول