اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج:

وحدت لازمه تحقق عدالت اجتماعی و حاکمیت جهان اسلام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سنندج با تاکید بر حفظ وحدت و همبستگی مسلمانان گفت: وحدت، لازمه تحقق عدالت اجتماعی و حاکمیت جهان اسلام است.

وحدت لازمه تحقق عدالت اجتماعی و حاکمیت جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در سنندج اظهار کرد:‌ حفظ وحدت و همدلی مهم‌ترین سلاح مسلمانان در برابر هجمه‌های دشمنان است.

به گفته وی، تقویت اتحاد و انسجام مسلمانان در کشورهای اسلامی موجب جهانی شدن دین مبین اسلام و  درماندگی و ناامیدی استکبار و صهیونیسم جهانی شده است.

امام جمعه سنندج با تاکید بر اینکه اتحاد مذاهب مختلف اسلامی مهم‌ترین سلاح در برابر تحریم‌ها و توطئه‌های کشورهای غربی است، خاطرنشان کرد: ملت ایران با اتحاد و همبستگی و تبعیت از رهبر فرزانه خود توطئه‌های دشمن را بار دیگر خنثی می‌کنند.

مجتهدی با بیان اینکه دشمنان اسلام در برابر بیداری اسلامی و موج عدالت‌خواهی ملت‌های مسلمان چاره‌ای جز عقب‌نشینی ندارند، تصریح کرد: موج بیداری اسلامی امروز به امر خدا تا قلب اروپا و آمریکا پیش رفته و ضعف و درماندگی کشورهای غربی در برابر مسلمانان برای تمام جهانیان به اثبات رسیده است.

وی اهانت به مقدسات جهان اسلام از سوی دشمنان این دین الهی را اوج یاس و ناامیدی دشمنان دانست و گفت: توطئه‌ها و نقشه‌های شوم جبهه استکبار هیچگاه علیه مسلمانان تمام‌شدنی نیست و اهانت‌های آنان به مقدسات اسلامی ادامه خواهد داشت.

امام جمعه سنندج در ادامه به جایگاه روحانیون و تاثیرگذاری آنان بر روی مردم اشاره کرد و افزود: برای اداره کشور باید به قرآن و برای رفع شبهات دینی نیز باید به علما و عالمان دین مراجعه شود.

این مسئول تصریح کرد: علما و روحانیون باید با رفتار و کردار اسلامی خود به الگویی عینی برای همه اقشار جامعه تبدیل شده و مردم به ویژه جوانان را به بهترین شکل هدایت کنند.

مجتهدی در بخش دیگری از سخنان خود از قرآن به عنوان بزرگ‌ترین معجزه الهی نام برد و یادآور شد:‌ این کتاب الهی بهترین راهنما برای هدایت انسان‌ها و رسیدنشان به رستگاری است.

وی در پایان با بیان اینکه بی‌حرمتی صهیونیسم، غرب و کشیشان یهودی به قرآن اهانت بزرگی به تمام مقدسات مسلمانان در سراسر جهان است، اذعان داشت: جهان اسلامی در برابر هتک حرمت به ارزش‌های دینی هیچگاه خاموش نخواهد نشست و جواب دندان‌شکنی به دشمنان اسلام و قرآن خواهد داد.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول