اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرمانشاه:

امام (ره) با توپ و تفنگ انقلاب اسلامی را به پیروزی نرسانید

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرمانشاه گفت: امام‌خمینی (ره) با گفتن، تذکر دادن و بیدار کردن مردم باعث شد که امروز ایران و مردم ایران در دنیا بدرخشند و تاثیرگذار باشند.

امام (ره) با توپ و تفنگ انقلاب اسلامی را به پیروزی نرسانید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در همایش امر به معروف و نهی از منکر شهرستان هرسین که در مسجد آیت‌الله حجتی این شهرستان برگزار شد ضمن تسلیت ایام محرم‌الحرام اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر اساس اسلام است.

علما ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر باعث می‌شود که جامعه، خانواده و به‌طور کلی اسلام محفوظ بماند.

وی با بیان اینکه امام (ره) با توپ و تفنگ انقلاب اسلامی را به پیروزی نرسانید، تصریح کرد: با گفتن، تذکر دادن و بیدار کردن مردم باعث شد که امروز ایران و مردم ایران در دنیا بدرخشند و تاثیرگذار باشند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه امر به معروف نهی از منکر باید اگر با آداب باشد تاثیرگذار است، گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه مهم است که همه جامعه باید بر انجام این مهم تاکید داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه همچنین در مراسم دیدار با روحانیان و طلاب شهرستان هرسین اظهار کرد:  طلبه‌ها و اساتید باید در فراگیری علوم دینی، سیاسی‌، اجتماعی و ... توجه ویژه‌ای داشته باشند.

علما تصریح کرد: علما و روحانیون باید درک و فهم آن‌چنانی داشته باشند که مردم از آنها به‌عنوان‌ یک مبلّغ، آموزه‌های دینی را بیاموزند و در زندگی خود به‌کار گیرند‌. 

امام جمعه هرسین نیز گفت: در شهرستان هرسین دو حوزه برادران و خواهران فعال است، در حوزه برادران پایه اول، دوم و سوم و 65 نفر طلبه 5 استاد و حوزه خواهران 101 طلبه و 20 استاد به فعالیت مشغول هستند.

روح‌الله باقری خواستار حمایت بیشتر به این حوزه‌ها از سوی مسئولان مربوطه شد.

انتهای پیام/2700/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول