اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

آزمون استخدامی شهرداری‌های خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: صبح پنجشنبه 22 دی‌ماه جاری آزمون استخدام شهرداری‌های استان خراسان‌جنوبی برای استخدام 163 نفر در 25 شهرداری استان در دو نوبت صبح و بعدازظهر در مرکز استان برگزار می‌شود.

آزمون استخدامی شهرداری‌های خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان‌جنوبی سیدکاظم اولیایی اظهار داشت: برای این آزمون پنج گروه امتحانی تعریف شده است که گروه‌های امتحانی یک، سه و پنج در چهار حوزه در ساعت 8 صبح و گروه‌های امتحانی دو، چهار و شش در شش حوزه ساعت 4:30 دقیقه عصر امتحان می‌دهند.

وی بابیان اینکه در این آزمون 136 نفر برای تصدی 33 عنوان پست شغلی پذیرفته خواهند شد، گفت: از تعداد 2 هزار و 569 نفری که برای تصدی این پست‌ها ثبت‌نام کرده‌اند 897 نفر زن و یک‌ هزار و 672 نفر مرد هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی به تفکیک دفترچه‌های گروه‌های شغلی این آزمون اشاره کرد و افزود: رشته‌های گروه شغلی یک که مربوط به پست‌های متصدی امور دفتری و آتش‌نشان یک و آتش‌نشان دو هستند فقط دفترچه آزمون عمومی دارند و سایر گروه‌ها و رشته‌های شغلی علاوه بر دفترچه آزمون عمومی دفترچه آزمون تخصصی نیز دارند.

اولیایی ادامه داد: از دو روز گذشته صدور کارت ورود به آزمون از طریق سایتragister.omorshahrdari.ir آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: حوزه‌های امتحانی در صبح روز پنج‌شنبه شامل هنرستان ابتکار، هنرستان ابوذر و دبیرستان علامه طباطبائی ویژه آقایان و دبیرستان نرجسیه ویژه خواهران است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: حوزه‌های امتحانی عصر پنجشنبه نیز هنرستان ابتکار، هنرستان ابوذر و دبیرستان علامه طباطبائی ویژه برادران و دبیرستان زینب، دبیرستان عصمتیه و هنرستان خلیج فارس ویژه خواهران خواهد بود.

انتهای پیام/غ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول