اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی:

برگزاری مانورهای مدیریت بحران در خراسان جنوبی ضروری است

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: برگزاری مانور‌های مدیریت بحران به ویژه در بخش آب در استان ضروری است.

برگزاری مانورهای مدیریت بحران در خراسان جنوبی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید کاظم اولیایی پیش از ظهر امروز در مانور مدیریت بحران آب و فاضلاب خراسان جنوبی اظهار کرد: در هفته کاهش بلایای طبیعی برنامه‌های مختلفی از جمله مانور‌های فرضی در بخش‌های مختلف در استان برگزار شد.

وی برگزاری مانور مدیریت بحران در بخش انرژی و آب را مهم و حیاتی توصیف کرد و گفت: بحث آبرسانی در مواقع بحرانی دارای اولویت ویژه‌ای است چرا که باید مدیریت بحران در این بخش به گونه‌ای باشد که با کمترین آسیب همراه باشد.

معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی افزود: باید همیشه قبل از وقوع حوادث پیش‌بینی‌های لازم در بخش‌های مختلف صورت گیرد تا مشکلات احتمالی در مواقع بحران سنجیده شده و تصمیم‌گیری شود تا در صورت بروز حوادث بتوانیم بخشی از مشکلات را مدیریت کنیم.

اولیایی با بیان اینکه برخی از بحران‌ها اجتناب‌ناپذیر است، گفت: باید براساس اولویت‌های موجود پیش‌بینی‌های لازم را در مواقع بحرانی داشته باشیم.

وی ادامه داد: باید امکانات لازم در بخش‌های ثابت و سیار تامین شود تا در مواقع بحرانی مورد استفاده قرار گیرد؛ در مجموعه آب و فاضلاب استان این اتفاق افتاده است و باید در راستای تکمیل این امکانات تلاش کنیم.

معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به نقش چاه‌های حوادث در مواقع بروز بحران اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه تامین آب شرب بهداشتی در مواقع بحرانی دارای اهمیت زیادی است وجود چاه‌های حوادث در این بخش نقش ویژه‌ای دارد.

اولیایی ادامه داد: اعتباراتی که در بخش مدیریت بحران به استان اختصاص یافته است بخشی به جبران حوادث گذشته اختصاص پیدا می‌کند و قسمتی نیز برای تامین امکانات لازم به دستگاه‌های مربوطه تخصیص یافته است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول