اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارمین فصل سفرنامه به سرزمین طلای سرخ؛

افتتاح 30 پروژه خراسان جنوبی در سفر رئیس جمهور

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از افتتاح 30 پروژه عمرانی در خراسان جنوبی همزمان با سفر چهارم هیئت دولت به این استان خبر داد.

افتتاح 30 پروژه خراسان جنوبی در سفر رئیس جمهور
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سیدکاظم اولیایی ظهر امروز در نشست خبری که در آستانه سفر هیئت دولت به خراسان جنوبی تشکیل شد، اظهار داشت: این تعداد پروژه با اعتباری بالغ بر 108 میلیارد تومان آماده بهره‌برداری قرار گرفته است.
وی افزود: البته این 30 پروژه غیر از پروژه‌های مسکن مهر است چرا که قرار است همزمان با این سفر بیش از 5 هزار واحد مسکن مهر شهری و روستایی در استان مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به پروژه‌های شاخص افتتاح شده در این سفر نیز اشاره کرد و گفت: قرار است سه پروژه راهسازی در این سفر افتتاح شود که یکی از این پروژه‌ها افتتاح پروژه چهار بانده شدن محور بیرجند و قاین به طول هفت کیلومتر است.
اولیایی افتتاح باند دوم محور قاین به خضری به طول 22 کیلومتر و راه اصلی نهبندان به زابل به طول 18 کیلومتر را از دیگر پروژه‌های شاخص بخش راه عنوان کرد و افزود: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 249 میلیارد ریال آماده بهره‌برداری قرار گرفته است.
وی از افتتاح سه واحد صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی بیرجند خبر داد و گفت: این سه واحد در بخش لوله و اتصالات، کاشی و سرامیک و چاپ روی نایلون است که این سه پروژه با اعتباری معادل 184 میلیارد ریال آماده بهره‌برداری قرار گرفته است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از افتتاح پست 400 کیلوولت بیرجند با اعتباری معادل 250 میلیون ریال در این سفر خبر داد و افزود: همچنین افتتاح ساختمان بیمارستان 24 تختخوابی اسدیه و سربیشه با اعتباری معادل 65 میلیارد ریال یکی دیگر از پروژه‌های شاخص افتتاح شده در طی سفر چهارم هیئت دولت به استان است.
اولیایی از افتتاح سد رزه در شهرستان درمیان خبر داد و گفت: این سد با حجم مخزنی 24 میلیون مترمکعب و با اعتباری معادل 200 میلیارد ریال افتتاح می‌شود.
وی ادامه داد: با افتتاح این سد کار تامین آب برای 600 هکتار از اراضی پایین دست این سد انجام می‌شود و از اهمیت زیادی برخوردار است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی یکی دیگر از پروژه‌های شاخص افتتاح شده در این سفر را آغاز گازرسانی به هشت روستای استان با هزینه 27.5 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: همچنین سه سالن ورزشی و دو واحد آموزشی در این سفر افتتاح می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول