اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته دولت سال جهاد اقتصادی؛

8557 پروژه خراسان جنوبی دستاورد دولت احمدی‌نژاد

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی از افتتاح 8 هزار و 557 پروژه عمرانی، تولیدی، اقتصادی و خدماتی از سال 84 تاکنون در استان خبر داد.

8557 پروژه خراسان جنوبی دستاورد دولت احمدی‌نژاد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید کاظم اولیایی در نشست ستاد هفته دولت خراسان جنوبی اظهارداشت: اعتباری بالغ بر یک‌هزار و 300 میلیارد تومان از اعتبارات دولتی، بخش خصوصی و تسهیلات بانکی برای پروژه‌های دولت از سال 84 تاکنون هزینه شده است. وی با بیان اینکه از مجموع پروژه‌های سال 84 تا کنون 7 هزار و 169 پروژه در بخش عمرانی بوده است، گفت: 510 پروژه تولیدی و اقتصادی با اعتبار 411 میلیارد تومان و  878 پروژه خدماتی شهرداری با اعتبار 79 میلیارد تومان در این مدت در خراسان جنوبی بهره‌برداری رسیده است.فرماندار سرایان نیز از افتتاح بیش از 48 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در شهرستان سرایان خبر داد.محمدعلی مهدی‌نژاد اظهار داشت: در این هفته 24 طرح در حوزه جهاد کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد.
وی اعتبار این 24 طرح را بالغ بر 9 هزار و 206 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این طرح‌ها شامل طرح‌های لوله‌گذاری قنوات، تجهیز، نوسازی، بهسازی و مرمت قنوات و  احداث استخر پرورش ماهی است.
فرماندار سرایان ادامه داد: دو طرح نیز در حوزه راه و ترابری در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.
مهدی‌نژاد ادامه داد: اعتبار این طرح‌ها مبلغی بالغ بر 2 هزار و 750 میلیون ریال است که شامل احداث راه روستایی می‌شود.
وی یادآور شد: شش طرح نیز در حوزه شهرداری سرایان با اعتباری بالغ بر 4 هزار و 770 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.
فرماندار سرایان این طرح‌ها را شامل آسفالت معابر شهری، تفکیک آب شرب از فضای سبز، افتتاح پارک تورانشاه و چندین طرح دیگر عنوان کرد.
مهدی‌نژاد ادامه داد: دو طرح آبخیزداری در شمس‌آباد و روستای مصعبی سرایان نیز با اعتباری بالغ بر 740 میلیون ریال در این هفته در شهرستان سرایان افتتاح می‌شود.
وی از بهره‌برداری چهار طرح در حوزه نوسازی مدارس با اعتباری بالغ بر 4 هزار و 420 میلیون ریال نیز خبر داد.
فرماندار سرایان یادآور شد: این طرح‌ها شامل افتتاح دبیرستان پیروزی، سلف سرویس آموزشگاه شهید چمران، توسعه دو کلاسه آموزشگاه شرف و چندین طرح دیگر است.
مهدی‌نژاد ادامه داد: پنج طرح نیز در حوزه مدیریت برق شهرستان با اعتباری بالغ بر 2 هزار و  660 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: این طرح‌ها نیز شامل روشنایی برق معابر و میادین، برق روستای خاور و مسکن مهر شهرستان است.
فرماندار سرایان یادآور شد: همچنین افتتاح طرح‌های دیگری از قبیل ساختمان شرکت گاز سرایان، افتتاح کارگاه‌های بسته‌بندی مواد غذایی و تولید شیشه دوجداره نیز از دیگر طرح‌هایی است که در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول