اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌سرپرست معاونت ‌‌عمرانی استانداری خراسان جنوبی خبر داد:

اشتغالزایی 8500 نفر در خراسان‌جنوبی با افتتاح پروژه‌های هفته دولت

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: با افتتاح پروژه‌های هفته دولت برای 8 هزار و 487 نفر در سطح استان اشتغال مستقیم ایجاد شد.

اشتغالزایی 8500 نفر در خراسان‌جنوبی با افتتاح پروژه‌های هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید کاظم اولیایی ‌امروز در سفر به نهبندان اظهار داشت: همچنین با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای 6 هزار و 479 نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد می‌شود.

وی افزود: در مجموع 752 پروژه عمرانی، تولیدی و اقتصادی در هفته دولت امسال در سطح استان افتتاح شد که برای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر 203 میلیارد تومان هزینه شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی به پروژه‌های روستایی هفته دولت در استان اشاره کرد و افزود: 17 طرح آبرسانی با 24 روستای برخوردار و 49 میلیارد ریال اعتبار، 54 طرح برق‌رسانی با 54 روستای برخوردار و 34 میلیارد ریال اعتبار، 17 طرح هادی روستایی با 17 روستای برخوردار و 20 میلیارد ریال اعتبار از جمله این پروژه‌ها است.

اولیایی یادآور شد: سه فضای آموزشی با سه روستای برخوردار و 910 میلیون ریال اعتبار، 16 پروژه راه روستایی با 26 روستای برخوردار و 47 میلیارد ریال اعتبار، هشت خانه عالم با یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار و سه فضای ورزشی با 11 روستای برخوردار و 15 میلیارد ریال اعتبار در روستاهای استان افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی نیز با اشاره به افتتاح پروژه‌های شرکت برق استان اظهار داشت: اجرای این طرح‌ها در راستای نهضت خدمت‌رسانی به مردم استان که همواره از سوی دولت عدالت‌محور مورد حمایت بوده‌اند و با همت و تلاش کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان با برنامه ریزی دقیق و مستمر اجرا شده است.

محمد علی ضامن گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها علاوه بر ایجاد فضای لازم برای رشد صنعت برق در منطقه، موجبات تسهیل در ارائه خدمات مطلوب‌تر را به مردم و در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست‌های دولت خدمتگزار فراهم کرده است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول