اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارمین فصل سفرنامه به سرزمین طلای سرخ؛

افتتاح بیش از 5 هزار واحد مسکن مهر در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: در سفر چهارم هیئت دولت بیش از 5 هزار واحد مسکن مهر در دو بخش مسکن روستایی و شهری افتتاح می‌شود.

افتتاح بیش از 5 هزار واحد مسکن مهر در خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، کاظم اولیایی ظهر امروز در جمع مسئولان خراسان جنوبی با اشاره به آغاز چهارمین دور سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت از فردا به استان از مسئولان خواست که برای برگزاری جلسات مختلف در طی این سفر همکاری لازم را مبذول دارند.
وی افزود: مردم خونگرم و همیشه در صحنه خراسان جنوبی فردا برای مراسم دیدار با رئیس جمهور مردمی به ورزشگاه آزادی بیرجند می‌روند تا شکوهی دیگر از قدردانی را رقم بزنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به مهم‌ترین پروژه‌های افتتاح شده در طی این سفر در استان اشاره کرد و گفت: غیر از پروژه‌های مسکن مهر 30 پروژه دیگر در استان در این سفر افتتاح می‌شود که بهره‌برداری از این پروژه‌ها سبب افزایش خدمت‌رسانی به مردم استان می‌شود.
اولیایی به پروژه‌های مسکن مهر استان اشاره کرد و افزود: در این سفر ما می‌توانیم شاهد بهره‌برداری از 3 هزار و 645 واحد مسکن مهر شهری در استان باشیم که این واحدها در شهرستان‌های مختلف استان قرار دارند.
وی از بهره‌برداری از 2 هزار و 145 واحد مسکن روستایی در طی این سفر در استان خبر داد و اظهار داشت: این پروژه‌های مسکن مهر با اعتباری بالغ بر 78 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد و حاصل تلاش مسئولان استانی است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: از این تعداد واحد مسکن مهر یک‌هزار و 145 واحد مسکن شهری و 385 واحد مسکن مهر روستایی در شهرستان بیرجند، یک‌هزار و 506 واحد مسکن مهر شهری و 791 مسکن روستایی در شهرستان قاین و 377 واحد مسکن مهر شهری و 92 مسکن روستایی در شهرستان فردوس قرار دارد.
اولیایی افزود: همچنین در سایر شهرستان‌های استان نیز ما شاهد افتتاح مسکن مهر در این سفر هستیم که با افتتاح این پروژه‌ها جمع زیادی از مردم استان ما خانه‌دار شوند.
وی ادامه داد: افتتاح مسکن مهر و 30 پروژه عمرانی دیگر در بخش‌های مختلف افزایش رفاه عمومی را به دنبال دارد همچنین سبب توسعه بخش کشاورزی می‌شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی مهم‌ترین خواسته مردم خراسان جنوبی از رئیس جمهور را ایجاد راه‌آهن دانست و گفت: مسئولان استانی برای اجرای این پروژه از بیرجند نهایت تلاش خود را به کار بسته‌اند.  
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول