اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کارگروه کشاورزی خراسان جنوبی صورت گرفت

انتقاد شدید معاون استاندار خراسان جنوبی از روند عملکرد بانک کشاورزی

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان جنوبی با انتقاد شدید از کند پیش رفتن پرداخت تسهیلات در بانک کشاورزی استان گفت: باید روند پرداخت تسهیلات در خراسان جنوبی اصلاح شود.

انتقاد شدید معاون استاندار خراسان جنوبی از روند عملکرد بانک کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجید امینی ظهر امروز در چهاردهمین کارگروه بخش کشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: در حال حاضر از لحاظ پرداخت تسهیلات رتبه 28 را در کشور داریم و این به معنای این است که 28 استان دیگر از خراسان جنوبی جلوتر هستند.

وی بر اصلاح این روند تأکید کرد و افزود: افزایش نیروی انسانی و تسریع در بررسی پرونده‌ها باید در دستور کار باشد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: این در حالی است که استان‌هایی که از خراسان جنوبی جلوتر هستند همگن با این استان هستند و این یک ضعف بزرگ است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان جنوبی با انتقاد شدید از کند پیش رفتن پرداخت تسهیلات در بانک کشاورزی استان گفت: باید روند پرداخت تسهیلات در خراسان جنوبی اصلاح شود.

کارشناس بانک کشاورزی خراسان جنوبی نیز در جواب معاون استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: این استان توان و جذب این همه اعتبار را ندارد.

علی عزیزی ادامه داد: مهم‌ترین مشکلات پرونده‌های طرح‌های کشاورزی استان نبود تضمین است که در این راستا باید پرونده‌های مشکل‌دار به تشخیص بانک به جلسه کارگروه ارسال و در این جلسه بر روی آن بحث شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی نیز با اشاره به وضعیت سازماندهی کارجویان متقاضی اشتغال در بخش کشاورزی گفت: در بحث ساماندهی کارجویان تعداد 10 هزار و 594 نفر تا 27 آبان ‌ماه جاری ساماندهی شده‌اند.

عابدین محمدی اضافه کرد: در این راستا 40 شرکت تعاونی نیز ایجاد شده و 11 تعاونی نیز در دست ایجاد است.

وی یادآور شد: از این 40 شرکت تعاونی هشت شرکت در شهرستان بیرجند، سه شرکت در شهرستان قاینات، دو شرکت در شهرستان نهبندان، 10 شرکت در شهرستان بشرویه، چهار شرکت در شهرستان سربیشه، هفت شرکت در شهرستان سرایان و شش شرکت در شهرستان فردوس ایجاد شده است.

در ادامه این جلسه مصوب شد هر 15 روز طرح‌های مصوب و انعقاد قرارداد توسط بانک عامل باید هفت درصد افزایش یابد.

انتهای پیام/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول