اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی:

برخی سرعت‌گیرها نیازمند کار کارشناسی است

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: برخی از سرعت‌گیرهای موجود در شهر بیرجند سبب نارضایتی شهروندان شده که باید کار کارشناسی روی آنها صورت گیرد.

برخی سرعت‌گیرها نیازمند کار کارشناسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید کاظم اولیایی در جمع اعضای شورای ترافیک خراسان جنوبی اظهار کرد: یکی از ابزارهای کاهش سرعت وسایل نقلیه در داخل شهر استفاده از سرعت‌گیر است.

وی افزود: عدم اجرای صحیح، ارتفاع نامناسب، عدم اجرای شیب ابتدایی و انتهایی و عدم نصب تابلو به منظور اعلام اخبار و راهنمایی مسیر از اهم مشکلات برخی از سرعت‌گیرهای نصب شده در سطح شهر بیرجند است.

معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از تصویب اجرای احداث تقاطع غیر همسطح ورودی بیرجند پس از کارشناسی و با رأی موافق اعضای شورای ترافیک استان خبر داد و گفت: بر اساس بند دو مصوبه شورای ترافیک استان در مرداد‌ماه سال گذشته مقرر شد شهرداری بیرجند توسط مشاور ذیصلاح مطالعه طرح تقاطع غیرهمسطح ورودی شهر را انجام و به شورای ترافیک استان ارجاع کند.

مدیر بخش حمل و نقل و ترافیک شرکت مشاور تقاطع غیر همسطح ورودی بیرجند تصریح کرد: تقاطع غیر همسطح دارای یک پل اصلی است که پاسخگوی تمامی احجام ترافیکی ورودی شمال این شهر است.

علی غنی‌زاده با اشاره به اینکه تقاطع بعثت از ضلع شمالی میدان فرودگاه بیرجند آغاز می شود، اظهار کرد: افزایش ایمنی از طریق جداکردن تمام حرکت‌ها، احداث باندهای توزیع، تأمین دسترسی مناسب برای کاربری‌های موجود و غیر همسطح بودن تلاقی مسیرهای موجود از جمله مواردی است که در اجرای این طرح پیش‌بینی شده است.

فرماندار بیرجند نیز بر اجرای این طرح تأکید کرد و گفت: با توجه به ایجاد و توسعه منطقه ویژه اقتصادی و پیش‌بینی جمعیت 15 هزار نفری در منطقه دستگرد در سال‌های آینده، ضرورت اجرای احداث این طرح بیشتر احساس می‌شود.

محمدعلی قاسم‌زاده نداف ادامه داد: با توجه به افق حجم ترافیکی بالا در آینده، نیاز به ایجاد تقاطع به صورت غیر همسطح در این شهر محسوس است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول