اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان:

عدم تحقق 6000 شغل در حوزه مشاغل خانگی استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: 6 هزار تعهد اشتغال در بخش مشاغل خانگی در استان زنجان تحقق پیدا نکرده است.

عدم تحقق 6000 شغل در حوزه مشاغل خانگی استان زنجان

حمیرا قهرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: 23 درصد از تعهدات اشتغال در استان زنجان در حوزه مشاغل خانگی است.

وی با اشاره به اینکه اشتغالزایی در حوزه مشاغل خانگی محقق نشده است، خاطر نشان کرد: میزان تعهدات اشتغال حاصل از اجرای طرح‎های مشاغل خانگی 6 هزار نفر بوده است که تاکنون محقق نشده است.

معاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان عدم وصول ابلاغیه اعتبار مشاغل خانگی توسط برخی از بانک‎های عامل، رعایت توازن مصارف و منابع در اعطای تسهیلات مشاغل خانگی به عنوان یک مانع در تحقق جذب اعتبارات و ایجاد اشتغال و عدم اجرای اعتبارات کسب و کار خرد در اختیار دستگاه‎های حمایتی را از جمله دلایل محقق‌نشدن اشتغالزایی در حوزه مشاغل خانگی برشمرد.

وی میزان تعهدات اشتغال شهرستان طارم را در سال جاری یک هزار و 558 نفر اعلام کرد و یادآور شد: 14 درصد از این تعهدات تاکنون محقق‌شده است.

قهرمانی میزان تعهدات اشتغال شهرستان طارم را تا آبانماه سال جاری 952 نفر دانست و افزود: از این تعداد فقط 212 نفر یعنی 22 درصد از تعهدات تحقق‌یافته است.

وی با بیان اینکه میزان تعهدات اشتغال شهرستان ماهنشان در سال جاری یک هزار و 754 نفر بوده است، ادامه داد: در مجموع 28 درصد از این تعهدات محقق‌شده است.

معاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه تعهدات اشتغالزایی شهرستان ماهنشان تا آبانماه سال جاری یک هزار و 72 نفر بوده است، تصریح کرد: در مجموع 46 درصد از تعهدات اشتغالزایی در این شهرستان تا آبانماه سال جاری محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان تعهدات اشتغالزایی طی سال جاری در شهرستان ایجرود یک هزار و 397 نفر اعلام شده است، ادامه داد: 42 درصد از تعهدات این شهرستان محقق شده است.

قهرمانی با تاکید بر اینکه تا آبانماه سال جاری باید 854 شغل در شهرستان ایجرود ایجاد می‎شد، خاطر نشان کرد: در مجموع 68 درصد از این تعهدات محقق‌شده است.

وی اظهار داشت: تا آبانماه سال جاری 582 شغل در شهرستان ایجرود ایجاد شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول