اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون انرژی مجلس:

اشتغال پایدار با جذب نیروهای بومی امکانپذیر است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون انرژی مجلس و نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: اشتغال پایدار با جذب نیروهای بومی منطقه امکانپذیر است.

اشتغال پایدار با جذب نیروهای بومی امکانپذیر است

محمد سعید انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: ایجاد زمینه‌های اشتغال و کاهش آمارهای بیکاری در شهرستان آبادان با استفاده هرچه بیشتر از نیروهای بومی امکانپذیر است.

وی افزود: استفاده از نیروهای غیر بومی فرصت‌های کار را از جوانان منطقه گرفته و این مهم سبب افزایش آمارهای بیکاری در شهرستان آبادان می‌شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اشتغال نیروهای غیر بومی در منطقه ناراحت کننده است و ارگان‌های درگیر باید به این مقوله توجه بیشتری داشته باشند.

انصاری با اشاره به مقوله‌های فرهنگی شهرستان گفت: نباید اجازه دهیم ظرفیت‌های فرهنگی ما با برنامه‌هایی که علیه نظام و ملت ایران از سوی شبکه‌های استکباری تنظیم شده نادیده گرفته شود.

وی ادامه داد: حضور هرچه بیشتر مسئولان در اعیاد و برنامه‌های مناسبتی مختلف ملی و مذهبی پیمان اخوت و برادری را با شهروندان استحکام بیشتری بخشیده و سبب جذب بیشتر جوانان و نوجوانان در برنامه‌های فوق می‌شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای پایداری هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نباید اجازه دهیم افکار نوجوانان و جوانان کشور با برنامه‌های پوچ شبکه‌های استکباری رشد کند.

وی در همین خصوص ادامه داد: ایران به لحاظ اینکه نخستین و تنها کشوری ولایت مدار و صددرصد شیعه جهان است تمام استکبار جهانی با حرکت‌های پلید خود به دنبال کاهش نفوذ ایران در منطقه و جهان هستند.

انصاری در پایان گفت: برنامه‌ها و اقدامات اساسی در امور فرهنگی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و همه مسئولان باید با همکاری و تعامل هرچه بیشتر با شهروندان برای رسیدن به اهداف فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول