اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی:

صنعت حمل‌ونقل سهم مهمی در اشتغال‌زایی دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: صنایع خدماتی نظیر صنعت حمل و نقل، سهم مهمی در اشتغال‌زایی استان سیستان‌وبلوچستان برعهده دارد.

صنعت حمل‌ونقل سهم مهمی در اشتغال‌زایی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان، مشکلات رانندگان حوزه حمل و نقل بین‌المللی با حضور نماینده مردم شهرستان زاهدان در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و انجمن صنفی رانندگان حمل و نقل بین‌المللی استان بررسی شد.

ناصر کاشانی در این جلسه بر شناسایی توانمندی‌های استان در بخش حمل و نقل به عنوان نقش کلیدی در توسعه منطقه تأکید کرد.

وی اظهار داشت: اتخاذ هر گونه تصمیمی باید به صورت کارشناسی و همسو با منافع ملی باشد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی نقش حمل و نقل بین‌المللی را در اشتغال‌زایی مولد در استان مؤثر دانست و افزود: ضروری است بخش خصوصی با مشارکت بخش دولتی برای حل چالش‌های حمل و نقل گام مؤثری برداشته و راه حل‌های اصولی و دقیقی برای آنها باز شناسد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان‌وبلوچستان هم در این جلسه با اشاره به اهمیت حمل و نقل بین‌المللی و حضور ناوگان ایرانی در این حوزه گفت: باید تسهیلات لازم برای حضور فعال ناوگان ایرانی در این عرصه فراهم شود چرا که به ازای هر ناوگان، برای سه نفر اشتغال مستقیم و شش نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد می‌شود.

علیرضا مجرد مشکل سوخت را به دلیل بعد مسافت شهرها در استان و نیز کشورهای همسایه، مشکل اساسی رانندگان این حوزه دانست و ابراز امیدواری کرد با دلایل کارشناسی صورت‌گرفته، مسئولان مساعدت‌های لازم را در این زمینه داشته باشند.

انتهای پیام/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول