اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد امام خراسان‌شمالی:

3700 مجری طرح اشتغال کمیته امداد در خراسان‌شمالی بیمه هستند

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی گفت: در حال حاضر سه هزار و 673 مجری طرح اشتغال از خدمات بیمه تأمین اجتماعی و بازنشستگی بهره‌مند هستند.

3700 مجری طرح اشتغال کمیته امداد در خراسان‌شمالی بیمه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان‌شمالی، علیرضا مرادی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 11 هزار طرح اشتغال فعال در سطح استان وجود دارد، اظهار کرد: افرادی می‌توانند از این بیمه استفاده کنند که دارای طرح اشتغال فعال باشند و در عین حال از سایر بیمه‌ها برخوردار نباشند.

وی در خصوص پرداخت نرخ حق بیمه مجریان طرح‌های اشتغال افزود: نرخ حق بیمه مجریان طرح‌های اشتغال، تماماً توسط کمیته امداد امام پرداخت می‌شود.

مرادی تصریح کرد: اعتبارات حق بیمه مجریان طرح‌های خودکفا شده از دو محل درآمدهای دولت از یارانه‌ها و اعتبارات دولتی کمیته امداد پرداخت می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی در خصوص مزایای این بیمه توضیح داد: مجریان بیمه شده پس از اتمام پرداخت حق بیمه در زمان مقرر و یا در صورت پیری، از کارافتادگی و یا فوت سرپرست خانوار از مستمری ماهیانه بیمه تأمین اجتماعی استفاده می‌کنند.

وی گفت: کمیته امداد سالیانه به طور میانگین برای حق بیمه این افراد بیش از 27 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه می‌کند که 48 درصد آن از محل درآمدهای دولت از یارانه‌ها و مابقی آن نیز از محل اعتبارات کمیته امداد امام خمینی (ره) تأمین می‌شود.

مرادی در خصوص رده سنی این طرح که می‌تواند شامل آن‌ها شود، اظهار کرد: افراد شاغل 18 تا 50 سال که زیر پوشش این نهاد هستند می‌توانند برای استفاده از این بیمه اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: امید است با تلاش مسئولان مربوطه و ارائه این‌گونه خدمات بتوانیم گامی مثبت در جهت رفع محرومیت و ایجاد استقلال خانواده‌ها برداریم.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول