اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر مشهد:

برون‌سپاری در اشتغال و بهبود فضای کسب‌وکار موثر است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی مشهد گفت: برون‌سپاری فعالیت‌های دولتی، تاثیر زیادی در بهبود فضای کسب‌وکار و توسعه اشتغال دارد.

برون‌سپاری در اشتغال و بهبود فضای کسب‌وکار موثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامرضا خواجی ظهر امروز در یکصدوپنجاه و چهارمین جلسه علنی سومین دوره شورای اسلامی مشهد در پرسش و پاسخ موضوع برون‌سپاری اظهار کرد: مقدمه‌ای در ارتباط با برون‌سپاری نوشته و آن را با اصل 44 قانون اساسی پیوند دهیم و همچنین بررسی شود که اساسا برون‌سپاری چه هدفی را دنبال می‌کند.

رئیس کمیسیون مشارکت‌های کلان اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: قرار بوده دولت که 70درصد بودجه کشور را در اختیار دارد، با برون‌سپاری طی 4 تا 5 سال، این بودجه را به 30 درصد کاهش دهد و بدنه دولت کوچک شود و راه اشتغال و فضای کار برای مردم باز شود.

خواجی خاطرنشان کرد: دولت در این ارتباط شکست خورده است و بهتر است تا شهرداری از این تجربه دولت استفاده کند و در اجرای اصل 44 بتواند برون‌سپاری را توسعه دهد.

وی یادآور شد: به نظر بنده، روش استفاده از پرسش‌نامه کمک می‌کند اما جای کار مقایسه‌ای خالی است و ما حداقل پنج نمونه موفق کشورهای در حال توسعه را مقایسه کرده و از تجربیات آنها استفاده کنیم.

در ادامه غلامرضا زعیمی، رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر مشهد اظهار کرد: باید برون‌سپاری را به‌عنوان یک فرهنگ در ذهن مدیران و افرادی که فعالیت‌های شهرداری را انجام می‌دهند، نهادینه کنیم و بررسی کنیم که امر برون‌سپاری تا چه میزان در افزایش رضایت‌مندی و خدمات موثر بوده است.

وی افزود: به امر برون‌سپاری به‌عنوان فرهنگی که سبب ارتقای خدمت‌رسانی می‌شود نگاه کرد و تنها به دنبال بهره‌وری اقتصادی نبود.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول