اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا:

طرح‌های اشتغال‌زایی در بویین زهرا توسعه می‌یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین زهرا از توسعه طرح‌های اشتغال‌زایی در این شهرستان خبر داد.

طرح‌های اشتغال‌زایی در بویین زهرا توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین احد احمدی پیش از ظهر امروز در جلسه اشتغال شهرستان بویین زهرا با اشاره به توجه ویژه و بسیار بالای دولت به اشتغال جوانان اظهار کرد: طرح‌هایی که از سوی دولت در راستای ایجاد اشتغال و تقویت این بخش‌ها در شهرستان بویین زهرا مرحله اجرا شده، گسترده و قابل تقدیر است.

فرماندار شهرستان بویین زهرا افزود: شاخص ایجاد اشتغال نیز در دو سال گذشته در این شهرستان رشد بسیار خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه هر یک از ادارات و نهاد‌ها به نوبه‌ خود مسئول توسعه بخش‌های شهری و کمک به طرح‌های اشتغال‌زایی بوده و در این زمینه باید برنامه‌های مؤثری را به اجرا بگذارند، عنوان کرد: مدیریت صحیح و دوری از مسائل حاشیه‌ای بهترین راهبرد و راه‌ حلی است که برای تقویت اشتغال باید به آن توجه کرد.

فرماندار شهرستان بویین زهرا ادامه داد: لازم است با فعال‌ کردن بخش‌های صنعتی و عمرانی از نیروی‌های متخصص در این خصوص استفاده کنیم.

احمدی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای کمک به اشتغال جوانان بویین زهرا در واحدها و مراکز مختلف صنعتی عنوان کرد: جلسات متعدد تخصصی تاکنون در رابطه با این مسئله با حضور مسئولان و کمیته‌های ایجاد اشتغال تشکیل شده که در رفع دغدغه اشتغال توانسته نقش خوب و بسیار ارزنده‌ای داشته باشد.

وی با بیان اینکه نسل جوان آمادگی و قابلیت انجام کار‌ها و وظایف گوناگونی را دارد، عنوان کرد: در این شهرستان تلاش بر این است که با جذب حد‌اکثری جوانان عرصه‌ای مطلوب برای حمایت از جوانان و به خصوص نیرو‌های آماده و مستعد برای کار فراهم شود.

فرماندار شهرستان بویین زهرا ادامه داد: حمایت از قشر جوان و پویا علاوه بر پشتیبانی قوی نیازمند یک فرهنگ‌سازی متناسب است.

احمدی با تقدیر ویژه از مسئولان استانی در راستای نگاه به مسئله ایجاد اشتغال در بویین زهرا تصریح کرد: حمایت‌های بی دریغ و شبانه‌روزی مسئولان استانی زمینه‌ساز پیشرفت‌های چشم‌گیر این شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که این حمایت‌ها و توجه ویژه همچنان در مسیر رشد و شکوفایی بویین زهرا ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول