اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کنگان، جم و دیر در مجلس شورای اسلامی:

ایجاد مهارت در کنگان برای اشتغال پایدار ضروری است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کنگان، جم و دیر در مجلس شورای اسلامی گفت: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و توانمندسازی جوانان شهرستان کنگان باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

ایجاد مهارت در کنگان برای اشتغال پایدار ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس‌ از کنگان حجت‌الاسلام موسی احمدی صبح امروز در بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کنگان اظهار داشت: کنگان از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در کشور است و رسیدگی به مشکلات مردم در این شهرستان اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: ایجاد اشتغال پایدار و کاهش نرخ بیکاری از اولویت‌های مسئولان جنوب استان در سال جاری است و باید از تمام امکانات و توانمندی موجود برای این مهم بهره ببریم.

نماینده مردم کنگان، جم و دیر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ایجاد مهارت در شهرستان کنگان برای اشتغال پایدار ضروری است، یادآور شد: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و توانمندسازی جوانان این شهرستان باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

احمدی روند آموزش‌های فنی و حرفه‌ای کنگان را مطلوب ارزیابی کرد و از زحمات مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای تشکر کرد.

وی خواستار بازسازی وضعیت ادارات و نهادهای کنگان شد و اضافه کرد: با توجه به وضعیت موجود و رشد انفجاری جمعیت در شهرستان کنگان باید با نگرشی جدی و تحول‌گرایانه نسبت به بهبود وضعیت ادارات شهرستان اقدام شود.

احمدی خاطر نشان کرد: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید بیشتر و بهتر از گذشته تلاش و فعالیت کنیم و باید از همه ظرفیت و توان موجود برای رشد و تعالی استان و شهرستان بهره ببریم.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کنگان نیز ضمن معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای و ارائه دستاوردها به بیان مشکلات و چالش‌های پیش روی مرکز پرداخت.

بهرام مکاری‌پور افزود: امیدواریم با حمایت همه جانبه مسئولین و با ارتقای کمی و کیفی آموزش‌ها فرآیند اشتغال مهارت‌آموزان تسهیل شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول