اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

اشتغالزایی برای جوانان در راستای تولید ثروت ملی باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: اشتغالزایی برای جوانان و استفاده کردن از آنها در کشور باید در راستای تولید علم و ثروت برای کشور باشد.

اشتغالزایی برای جوانان در راستای تولید ثروت ملی باشد

سید هاشم بنی هاشمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور اشراف کاملی به همه مسائلی که به نوعی به پژوهش و اشتغالزایی در ارتباط است دارد.

وی در این راستا تصریح کرد: با این اشراف می‌تواند حمایت‌هایی که افراد لازم دارد را گسترش دهد و در مجلس نیز این آمادگی وجود دارد که از طرح تحقیقاتی و شرکت‌های دانش بنیان به عنوان یکی از اولویت‌های کشور حمایت شود.

نماینده مردم مشهد و کلات درمجلس ظرفیت موجود در پارک علم و فناوری را یک ظرفیت ملی عنوان کرد و ادامه داد: این ظرفیت در کنار ظرفیت‌های دیگری که در این کریدور وجود دارد می‌تواند ظرفیت بالایی را در راستای کارآمدی و خلاقیت به وجود بیاورد.

بنی هاشمی در این راستا ادمه داد: پارک علم و فناوری می‌تواند به عنوان هسته قرار بگیرد و از ظرفیت‌های سایر سازمان‌ها مانند نمایشگاه بین‌المللی، سازمان‌های پژوهشی و دیگر سازمان‌های وابسته استفاده کند تا رشد به سزایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه بودجه در نظر گرفته شده برای وزارتخانه‌ها رقم بسیار بالاتری نسبت به پارک‌های علم و فناوری است تاکید کرد: پارک‌ها می‌توانند با همکاری متقابل با وزارتخانه‌ها از ظرفیت‌های آنان نیز استفاده کنند و مجلس نیز این آمادگی را دارد که در این زمینه همکاری‌های لازم را با پارک‌ها داشته باشد.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول