اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان:

مشکل اصلی تیم‌های ورزشی شوش نداشتن حامی مالی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: مشکل اساسی تیم‌های ورزشی شهرستان شوش نداشتن حامی مالی قوی است و باید در این باره گام‌های اساسی برداریم.

مشکل اصلی تیم‌های ورزشی شوش نداشتن حامی مالی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، حمیدرضا گرشاسبی در جلسه شورای هیئت‌های ورزشی شهرستان شوش که سید مجید موسوی مسئول دفتر نماینده شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی نیز وی را همراهی می‌کرد، اظهار داشت: شهرستان شوش با داشتن شرکت‌های بزرگ صنعتی در بخش حمایت از تیم‌های ورزشی این شهرستان خوب عمل نشده است و باید این مشکل را به صورت جدی پیگیری کرد.

وی با اشاره به برخی از مشکلات تیم‌های ورزشی گفت: ریشه همه مشکلات ورزشی موجود، نداشتن اعتبار کافی و نداشتن حامی مالی قوی است.

وی افزود: شهرستان شوش با داشتن شرکت‌های بزرگی همچون کشت صنعت نیشکر، حریر کاغذ پارس و پگاه خوزستان نتوانسته اسپانسرهایی برای تیم‌های خود پیدا کند و این باعث از هم گسیختگی تیم‌هایی شهرستان شوش و تامین نشدن نیازهای اولیه آن‌ها شده است.

گرشاسبی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با حضور نماینده شهرستان شوش در آینده نزدیک گفت: در راستای رشد و پیشرفت ورزشی شهرستان شوش باید تمام مسئولان با جدیت بیشتری برای پیشرفت ورزشی شهرستان تلاش کنند و در این راستا با هماهنگی‌های انجام شده در آینده نزدیک جلسه‌ای با حضور مسئولان شهرستان برای ارتقای ورزشی شوش برگزار می‌کنیم.

وی از اختصاص اعتبارات ورزشی برای شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: اعتباراتی در راستای کمک به هیئت‌های ورزشی در نظر گرفته شده که در آینده نزدیک برای این تیم‌ها اختصاص داده می‌شود.

گرشاسبی درباره احداث خانه کشتی شهرستان تاکید کرد: نقشه‌های کلی طراحی و آماده شده‌ است و هماهنگی‌های اولیه انجام شده است و منتظر تامین اعتبار این پروژه هستیم.

وی افزود: در صورتی که مسئولان شهرستان شوش هماهنگی‌های اولیه را انجام دهند می‌توان همایش پیاده‌روی را به صورت مستقیم از شبکه سیمای خوزستان پخش شود و اداره ورزش و جوانان از این موضوع استقبال می‌کند و مانند دیگر شهرهای استان همایش پیاده‌روی در شهرستان شوش از شبکه سیما خوزستان پخش خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: شهرستان شوش در زمینه سخت افزاری زمین فوتبال و سالن‌های ورزشی وضعیت مطلوبی نسبت به سایر شهرهای استان دارد.

وی استفاده بهینه از امکانات موجود را خواستار شد و تاکید کرد: مسئولان شهرستان باید با شناسایی رشته‌های پرطرفدار و صاحب امتیاز و مدال در شوش به ترتیب اولویت اعتبارات لازم را به آن‌ها اختصاص دهند.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول