اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس:

زیرساخت‌های مناسبی در امر ورزش ایجاد شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار سلماس گفت: زیرساخت‌های مناسبی در امر ورزش سلماس در سال‌های گذشته ایجاد شده است.

زیرساخت‌های مناسبی در امر ورزش ایجاد شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، مرتضی نظری در مراسم تجلیل از بازیکنان تیم بسکتبال سلماس اظهار داشت: توجه به زیرساخت‌های ورزش بیانگر توجه دولت به ورزش در مناطق دورافتاده است.

وی افزود: تقویت تیم‌های ورزشی برای آمادگی و شرکت در مسابقات جهانی از ضروریات است.

نظری اضافه کرد: ورزشکاران در میدان‌های مختلف نام ایران را گرامی می‌دارند از این رو ضروری است حمایت‌های لازم از این افراد به عمل آید.

فرماندار سلماس تصریح کرد: امروزه ورزش در زندگی مردم نقش مهمی دارد، از این رو توجه به اخلاق ورزشی در میان تمام دست‌اندرکاران ورزش مسئله‌ای حائز اهمیت است.

وی ورزش را بستری مناسب برای هدایت و خلاقیت و بروز استعدادها در یک جوان دانست و گفت: مقام معظم رهبری، تحصیل، تهذیب و ورزش را سه عامل موفقیت و پیشرفت جوانان می‌دانند و این اهمیت ورزش را نشان می‌دهد.

فرماندار سلماس در ادامه سخنان خود با اشاره به طرح‌های در دست اجرا گفت: عملیات اجرایی استادیوم 5 هزار نفری سلماس رو به اتمام است.

به گفته وی استادیوم 5 هزار نفری سلماس جزو طرح‌های ماندگار است که با اتمام آن تا حد زیادی مشکل ورزشکاران این شهرستان رفع می‌شود.

تیم بسکتبال سلماس در مسابقات منطقه‌ای که در دامغان برگزار شد با کسب مقام نخست توانست به همراه تیم دزفول راهی مسابقات دور دوم شود.

مرحله دوم مسابقات منطقه ای بسکتبال باشگاه‌های کشور از دوازدهم آبان در کرمانشاه برگزار می‌شود که تیم سلماس به عنوان نماینده آذربایجان‌غربی در این مسابقات حضور می‌یابد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول