اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ژیمناستیک مازندران خبر داد

حضور سه ورزشکار مازندرانی در رقابت‌های آسیایی چین

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ژیمناستیک مازندران از حضور سه ژیمناست مازندرانی در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا در کشور چین خبر داد.

حضور سه ورزشکار مازندرانی در رقابت‌های آسیایی چین

محمد سبحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: برای شرکت در مسابقات ژیمناستیک قهرمانی آسیا هادی خناری‌نژاد، احسان خدادادی و رضا فرنیا به عنوان سه ژیمناست مازندرانی حضور دارند.

وی گفت: این مسابقات از روز 19 تا 21 آبان به میزبانی کشور چین با حضور کشورهای مختلف آسیایی برگزار می‌شود.

سبحانی میزان آمادگی سه  ژیمناست مازندارنی را دراین رقابت‌ها خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: هر سه ژیمناست مازندرانی با آمادگی خوب و برای کسب مدال به این رقابت‌ها اعزام شدند.

رئیس هیئت ژیمناستیک مازندران تصریح کرد: ژیمناست‌های بسیار خوبی در دو بخش آقایان و بانوان در استان فعالیت دارند که در اردوهای مختلف تیم‌های ملی حضور داشته و برای کشورمان افتخار آفرینی می‌کنند.

وی مهم‌ترین مشکل هیئت را نداشتن اعتبار و بودجه ورزشی عنوان کرد و افزود: در حال حاضر هشت ماه از سال سپری شد و هیچ پولی به هیئت واریز نشد.

سبحانی خاطرنشان کرد:  رشته ژیمناستیک از ورزش‌های پایه  کشورمحسوب می‌شود که بنا به دلایلی از سوی حامیان مالی و اسپانسر حمایت نمی‌شود و به همین خاطر با مشکلات زیاد مالی مواجه هستیم.

وی افزود: از مسئولان ورزش استان و فدراسیون تقاضا داریم با توجه به عدم حمایت سرمایه‌گذاران به این ورزش نگاه ویژه‌ای در اختصاص بودجه ورزشی  به رشته هایی امثال ژیمناستیک داشته باشند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول