اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعلام فرماندهی انتظامی استان قم

مشمولین قهرمان در تیم‌های ورزشی نیروهای مسلح جذب می‌شوند

خبرگزاری فارس: مشمولین قهرمان ورزشکار در خدمت مقدس سربازی در تیم‌های ورزشی نیروهای مسلح جذب می‌شوند.

مشمولین قهرمان در تیم‌های ورزشی نیروهای مسلح جذب می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم فرماندهی انتظامی استان قم با صدور اطلاعیه‌ای شرایط جذب مشمولین قهرمان رشته‌های مختلف ورزشی را برای اعزام به خدمت مقدس سربازی اعلام کرد تا واجدین شرایط در اسرع وقت نسبت به این مهم اقدام کنند.

در اعلام شرایط جذب مشمولین قهرمان به فرمایش مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا اشاره شده است که فرمودند ورزش قهرمانی سنگ‌بنا و پشتوانه حقیقی ورزش همگانی است، بر همین اساس اداره کل تربیت بدنی معاونت تربیت و آموزش ناجا در راستای تحقق این امر و به منظور رشد و توسعه ورزش همگانی و کسب افتخار در میادین ورزشی داخلی و خارجی اعم از مسابقات نیروهای مسلح، پلیس‌های جهان و سیزم با هماهنگی سازمان وظیفه عمومی نسبت به جذب ورزشکاران قهرمان مشمول در رشته‌های مختلف اقدام می‌کند.

بر این اساس ورزشکاران رشته‌هایی که ناجا و نیروهای مسلح در آن دارای هیئت بوده و سابقه فعالیت دارند جذب می‌شوند که این رشته‌ها شامل تکواندو، کاراته، جودو، ووشو، دو و میدانی، تیراندازی، کوهنوردی، آمادگی جسمانی، پنجگانه نظامی، کشتی، کشتی پهلوانی، هنرهای فردی و زورخانه‌ای، والیبال، فوتبال، هندبال، بسکتبال، اسکی، وزنه‌برداری، شنا، پینگ‌پنگ، قایقرانی، دوچرخه‌سواری، پینت‌بال، چوگان و سوارکاری، دارت، تیراندازی با کمان، اتومبیلرانی، موتورسواری، ورزش‌های همگانی، سه‌گانه و پنجگانه هوایی است.

این در حالی است که شرایط جذب مشمولین قهرمان نیز اعلام شده است و بر اساس آن ورزشکاران عضو تیم‌های ملی بزرگسالان، امید، جوانان و نوجوانان، نفرات اول تا سوم مسابقات قهرمانی کشور در تمام این رده‌های سنی جذب می‌شوند.

همچنین نفرات اول تا سوم مسابقات قهرمانی دانشگاه‌های کشور، نفرات اول تا سوم مسابقات منطقه‌ای دانشگاه‌های کشور، نفرات اول تا سوم مسابقات آموزشگاه کشور، نفرات اول تا سوم مسابقات قهرمانی استان‌ها در رده‌های سنی جوانان، امید و بزرگسالان مشمول این طرح می‌شوند.

ورزشکاران عضو باشگاه‌ها که در لیگ‌های برتر، دسته اول، دسته دوم و سراسری کشور حضور دارند، دارندگان مدارک مربیگری و داوری که از طریق فدراسیون مربوطه صادر شده باشد و دارندگان مدارک نجات غریق در رشته ورزشی شنا دیگر مشمولین این جذب هستند؛ ضمن اینکه باید از کسب عنوان قهرمانی ذکر شده در بندهای فوق بیش از سه سال نگذشته باشد.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول