اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان سابق تیم ملی تیراندازی جانبازان:

رفتارهای برخی مسئولان ورزشی انگیزه را کاهش می‌دهد

خبرگزاری فارس: کاپیتان سابق تیم ملی تیراندازی جانبازان کشور با انتقاد از برخی از رویکردهای ورزشی، گفت: رفتارهای برخی از مسئولان ورزشی، انگیزه را برای انتقال تجربیات کاهش می‌دهد.

رفتارهای برخی مسئولان ورزشی انگیزه را کاهش می‌دهد

رمضان صالح‌نژاد جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی و کاپیتان سابق تیم ملی تیراندازی جانبازان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس سوادکوه با انتقاد از رویکرد وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون جانبازان و معلولان به حکم مدیریت تیم‌های ملی تیراندازی خود در شهریور سال 90 اشاره کرد و گفت: ابلاغ مربیگری اردوی آمادگی متصل به اعزام مسابقات تیراندازی امارات نیز به نام من صادر شده است.

دارنده 20 مدال برون‌مرزی از سال 72 تا 89 مسابقات تیراندازی جانبازان و معلولان، افزود: با حکم دفتر فنی فدراسیون جانبازان و معلولان، مربی تیم ملی تا پایان مسابقه آیواز امارات شدم و آموزش تیراندازان، ارنج‌بندی، شرکت در جلسه فنی و حضور در کنار ورزشکار و کاهش استرس را بر عهده گرفتم.

وی از عدم اعلام نام خود به فدراسیوم به عنوان مربی خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام گرفته و پذیرش اشتباه توسط دبیر فدراسیون خواستار رفع اشتباه شدم که نتیجه‌ای حاصل نشد.

صالح‌نژاد که پس از کسب طلای مسابقات گوانجو از دنیای حرفه‌ای خداحافظی کرده بود از اشتیاق خود برای انتقال تجربیات به تیم ملی خبر داد و افزود: رفتارهای برخی مسئولان ورزشی انگیزه را برای انتقال تجربیات کاهش می‌دهد.

کاپیتان سابق تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولان کشور با اشاره به ساخت و وقف باشگاه صالح برای ورزش سوادکوه به عدم دریافت مبلغی به عنوان حق‌الزحمه مربیگری مسابقات آیواز امارات که موفق به کسب مقام اول شدند خبر داد و گفت: نامه‌هایی را نیز برای وزیر ورزش و جوانان ارسال کرده‌ام تا حقوق ندیده گرفته شده من مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول