اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

مکان‌های غیرمجاز ورزشی هرچه زودتر تعطیل شود

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: مکان‌های غیرمجاز ورزشی که عمدتا باشگاه‌های پرورش اندام هستند با مکمل‌های غیرمجاز باعث آسیب جدی به افراد می‌شوند و باید فعالیت‌شان با پلمپ متوقف شود.

مکان‌های غیرمجاز ورزشی هرچه زودتر تعطیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده صبح امروز در نشست شورای ورزش این شهرستان با اشاره به رهنمود‌های رهبر انقلاب و تحقق شعار تحصیل، تهذیب و ورزش بیان داشت: همه مسئولان باید در تحقق این امر همه تلاش و همت خود را به کار بندند.

وی افزود: همه مردم ما با ورزش در ارتباط هستند و بخشداران و دهیاران در روستاها نیز باید به این مسئله توجه جدی داشته باشند.

اکبرزاده با تاکید بر اینکه فضای روباز ورزشی در روستاهای این شهرستان زیاد است، تصریح کرد: باید به ورزش با بهانه‌های مختلف در روستاها توجه شود، خوشبختانه برنامه پیاده‌روی همگانی در روستاهای این شهرستان که به صورت متعدد برگزار می‌شود از کودک تا پیرمرد و پیرزنان را در فضایی پرهیجان به مشارکت در امر ورزش فرا می‌خواند.

نماینده عالی دولت در آمل با اعلام اینکه طی حکمی از سوی استاندار مازندران همه فرمانداران به عنوان رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان‌ها به مسائل مربوط به این قشر فعال جامعه می‌پردازند، گفت: با ایجاد جامعه‌ای پرنشاط، باطراوت، سلامت و پویا می‌توان بیمارستان را خلوت‌تر کرده و با کاهش هزینه درمان زیرساخت‌های ورزشی را مستحکم‌تر کرد.

اکبرزاده با انتقاد از فعالیت باشگاه‌ها و امکان غیرمجاز ورزشی تصریح کرد: باشگاه‌های متخلف خصوصی و مکان‌های غیرمجاز که عمدتا در بخش پرورش اندام و بدنسازی فعالیت دارند با ارایه مکمل‌های غیرمجاز باعث به خطر افتادن جان بسیاری از ورزشکاران می‌شوند.

وی از دستگاه‌های اجرایی خواست تا هرچه زودتر فعالیت باشگاه‌های غیرمجاز با پلمپ متوقف شود.

اکبرزاده درباره باشگاه ورزشی کاله مازندران عنوان کرد: این تیم توانست در چهار حضور خود در لیگ برتر والیبال دو عنوان سومی و یک عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

وی عنوان کرد: این تیم توانست آمل را شهری فراکشوری کند و با حضور خود در جام باشگاه‌های آسیا و کسب مکان سوم در این رقابت‌ها بیش از گذشته بر اعتبار خود بیافزاید.

فرماندار آمل با اعلام نقش این باشگاه در تربیت نوجوانان و جوانان علاقمند به ورزش با اشاره به اینکه کاله مازندران در عرصه زیرساخت ورزشی نیز ورود پیدا کرده است، بیان داشت: این باشگاه حتی در بخش آموزشگاه‌ها برای شکوفایی و پویایی استعدادهای دانش‌آموزان در دو رشته ورزشی والیبال و بسکتبال اقدام کرده است.

انتهای پیام/ل20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول