اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ورزش و جوانان:

اتمام پروژهای ورزشی 40 هزار میلیارد اعتبار نیاز دارد

خبرگزاری فارس: معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: امسال حداقل 40 هزار میلیارد ریال برای توسعه و اتمام فضاهای ورزشی کشور اعتبار نیاز است.

اتمام پروژهای ورزشی 40 هزار میلیارد اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، احمد رسولی‌نژاد، بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان شورای ورزش شهرستان جهرم اظهار داشت: در اواخر سال 89 و با تصویب مجلس شورای اسلامی دو سازمان تربیت بدنی و ملی جوانان ادغام و به عنوان وزارت ورزش و جوانان به فعالیت پرداختند.

وی با بیان اینکه اهداف و وظایف این وزارتخانه پس از ادغام تبیین نشده است، افزود: با تشکیل کارگروه ویژه‌ای لایحه اهداف وزارت ورزش و جوانان در دست بررسی و تبیین است.

معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه 3 هزار پروژه نیمه‌تمام ورزشی در کشور وجود دارد، بیان داشت: امسال حداقل 40 هزار میلیارد ریال برای توسعه و اتمام فضاهای ورزشی کشور اعتبار نیاز است.

وی با بیان اینکه با روند فعلی اعتبارات نیازمند به 10 سال تلاش مسئولان برای اتمام پروژه‌های ورزشی است، گفت: 8 یک‌هزار و 400 مترمربع فضای در اختیار وزارت ورزش و جوانان بوده که تنها هزار و 400 متر آن مستندسازی شده است.

نایب رئیس پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: فضاهایی که برای ساخت اماکن ورزشی اختصاص می‌یابد باید به نام وزارت ورزش و جوانان ثبت شود تا به مشکلات دیگری برخورد نکنیم.

وی با بیان اینکه برخی از ورزشگاه‌های کشور نزدیک به دو دهه است که با مشکل رو به رو هستند، بیان کرد: تلاش داریم به محض تخصیص اعتبار به منظور تکمیل زیرساخت‌ها و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام بالای 90 درصد اقدام کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در دوره هفتم، با تاکید بر احیای دوباره ورزش در شهرستان جهرم، خاطرنشان کرد: اگر استعدادها در جهرم پرورش پیدا کند قهرمانان خوبی پرورش می‌یابند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول