اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 1000 دانش‌آموز

52 جشنواره ورزشی در شرق مشهد برگزار شد

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه پنج مشهد گفت: 52 جشنواره تفریحی ورزشی در آستانه عید غدیر و با حضور 1000 دانش‌آموز در حوزه خدماتی این شهرداری برگزار شد.

52 جشنواره ورزشی در شرق مشهد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس سید حسن حسینی صبح امروز در حاشیه بازدید از مراحل برگزاری این جشنواره که به صورت همزمان در سالن ورزشی بهشت برگزار شد، اظهار کرد: 52 جشنواره تفریحی ورزشی در آستانه عید غدیر در حوزه خدماتی این شهرداری برگزار شد.

شهردار منطقه پنج مشهد گفت: این جشنواره‌ها در یک روز ویژه مدارس اول تا سوم ابتدایی و در دو رده سنی پسران و دختران ساکن در منطقه پنج شهرداری مشهد برگزار شد.

وی اظهار داشت: پرتاب دارت و حلقه، جابه‌جایی توپ، حمل بادکنک، طناب کشی، طناب‌زنی، طناب پیچی از جمله رشته‌های است که در این جشنواره در شیفت صبح و عصر برگزار شد.

شهردار منطقه پنج مشهد گفت: در جشنواره ورزشی تفریحی غدیر یک هزار دانش‌آموز شرکت داشتند که در فضای مفرح به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری همزمان جشنواره‌ها در یک روز برای نخستین بار انجام می‌گیرد، افزود: فراهم کردن زمینه نشاط و شادابی در بین نسل نوجوان، کمک به حفظ سلامتی جسمی و روحی و برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره‌ها است.

حسینی بیان کرد: در این زمینه آموزش و پرورش ناحیه پنج مشهد همکاری و مشارکت مطلوبی در برگزاری این جشنواره‌ها داشتند.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول