اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی حوزه علمیه گلستان خبر داد

حضور طلاب گلستانی در مسابقات ورزشی حوزه‌های علمیه کشور

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی حوزه علمیه استان گلستان از حضور طلاب این استان در نخستین دوره مسابقات ورزشی طلاب سراسر کشور که در تهران برگزار می‎شود، خبر داد.

حضور طلاب گلستانی در مسابقات ورزشی حوزه‌های علمیه کشور

محمدرسول صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: حوزه علمیه گلستان در نخستین دوره مسابقات ورزشی حوزه‌های علمیه کشور به مناسبت عید غدیر که با همکاری شورای مرکزی مسابقات فرهنگی ورزشی حوزه‎های علمیه و معاونت تربیت بدنی و ورزش سازمان بسیج طلاب و روحانیون برگزار می‎شود، شرکت خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات از 11 تا 13 آبان در تهران برگزار می‌شود، ابراز داشت: تعداد 17 طلبه ورزشکار از حوزه علمیه استان گلستان در رشته‎های شنا، تیراندازی، کوهنوردی، پینگ‎پنگ، دو سرعت و استقامت و آمادگی جسمانی با سایر شرکت‎کنندگان به رقابت خواهند پرداخت.

مسئول روابط عمومی حوزه علمیه استان گلستان ضمن استقبال از توجه به تربیت بدنی برای طلاب علوم دینی تأکید کرد: همراهی ورزش به عنوان مقوله‌ای برای تندرستی و همراهی در آموزش و رشد علمی بیشتر و بهره‌مندی زیادتر از اوقات زندگی امر مهمی است.

صفری ابراز داشت: برای انتخاب نفرات برگزیده، مسابقات انتخابی میان طلاب علاقه‎مند مدارس علمیه استان در گرگان برگزار شد که بهترین نفرات برای اعزام به این مسابقات انتخاب شدند.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول