اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان خواستار شد

توجه به زیرساخت‌ها و افزایش سرانه ورزشی در دهگلان

خبرگزاری فارس: فرماندار دهگلان با اشاره به اینکه سال 91 سال توسعه ورزشی در این شهرستان است، خواستار توجه به زیرساخت‌ها و افزایش سرانه ورزشی شد.

توجه به زیرساخت‌ها و افزایش سرانه ورزشی در دهگلان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج محمد رضایی ظهر امروز به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان در بازدید از طرح‌های ورزشی شهرستان دهگلان اظهار کرد: ضعف پیگیری دستگاه‌های متولی و عدم تحقق برخی از مصوبات سفرهای هیات دولت به‌ویژه در حوزه ورزش موجب نگرانی مردم منطقه شده است.

وی با اشاره به اینکه احداث دو سالن ورزشی مخصوص خواهران و برادران در این شهرستان از انتظارات مردم و مصوبات دور سوم سفر هیئت دولت بوده، خواستار تامین اعتبارات مورد نیاز برای اجرای این دو طرح مهم ورزشی شد.

فرماندار دهگلان توجه به ورزش و ارتقای سرانه ورزشی شهرستان دهگلان را امری ضروری دانست و بیان کرد: هم‌‌اکنون 11 روستا برای احداث و ساخت سالن‌های ورزشی شناسایی و پیشنهاد شده که باید مسئولان پیگیر جذب اعتبارات و شروع عملیات احداث آن شوند.

رضایی از ثبات مدیریت ورزش شهرستان دهگلان تا هفته آینده خبر داد و تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته سال 91 سال توسعه ورزش در دهگلان نامگذاری شده که مسئولان باید برای تحقق این شعار تلاش بیشتری کنند.

به گفته وی در شهرستان دهگلان در سفر دوم سفر هیئت دولت به استان کردستان ساخت سه طرح بزرگ ورزشی در این شهرستان به تصویب رسید که عملیات اجرایی آنها در حال اجراست.

فرماندار دهگلان با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف عمرانی برای عمران و آبادانی این شهرستان اضافه کرد: در حال حاضر در سایه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و سفر پر خیر برکت مقام معظم رهبری به استان کردستان، شهرستان دهگلان به یک کارگاه عمرانی برای توسعه هر چه بیشتر تبدیل شده است.

وی افتتاح و بهره‌برداری از 6 زمین ورزشی روباز را از برکات سفر رهبری ذکر کرد و گفت: هم‌اکنون این طرح‌های ورزشی در شهرستان دهگلان اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

* کمبود نیروی انسانی عامل نابسامانی ورزش دهگلان است

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان نیز در این بازدید کمبود نیروی انسانی و نبود مدیریت را عامل اصلی نابسامانی در ورزش شهرستان دهگلان عنوان کرد و گفت: از هفته آینده نیروی توانا و مستعد، سکان ورزش شهرستان دهگلان را در دست خواهد گرفت.

مهران تیشه‌گران کند شدن عملیات اجرایی پروژه‌های ورزشی شهرستان دهگلان را بالا رفتن قیمت مصالح ساختمانی دانست و افزود: در مذاکرات انجام شده با پیمانکاران، عملیات اجرایی پروژه‌های ورزشی دهگلان در آینده نزدیک آغاز و اعتبارات مورد نیاز آنان نیز تامین خواهد شد.

وی در ادامه دهگلان را یکی از شهرستان‌های مستعد و موثر در ورزش استان دانست و خاطرنشان کرد: حضور جوانان این شهرستان در تیم‌های ملی کشتی، کاراته و فوتبال نیازمند حمایت‌های مادی و معنوی بیشتر مسئولان استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در پایان با اشاره به راکد ماندن ساخت دو سالن ورزشی خواهران و برادران در شهرستان دهگلان، خاطرنشان کرد: ساخت استخر شنا، سالن سقف کوتاه، سکوی تماشاچیان از جمله طرح‌هایی است که هم‌اکنون با بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول