اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

توسعه ورزش همگانی باید در اولویت کار مسئولان قرار گیرد

خبرگزاری فارس: فرماندار پاکدشت گفت: ورزش همگانی یکی از راهکارهایی است که می‌تواند جامعه را به سوی سالم‌سازی هدایت کند و زمینه توسعه ورزش‌های قهرمانی را به همراه داشته باشد.

توسعه ورزش همگانی باید در اولویت کار مسئولان قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ظهر امروز قربانعلی مقبلی در جلسه شورای ورزش شهرستان پاکدشت با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزش در جامعه از ورزش به ‌عنوان یکی از ابزارهای ایجاد نشاط در جامعه نام برد و اظهار داشت: با سیاست‌گذاری درست می‌توان از ورزش در جهت ارتقای سطح کیفی و رشد و توسعه جامعه و کشور استفاده کرد.

فرماندار شهرستان پاکدشت تصریح کرد: ورزش باید جای خود را در سبد برنامه خانواده‌ها پیدا کند و باید با فرهنگ‌سازی ورزش همگانی، زمینه این مقوله مهم را فراهم سازیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کشور برای رشد و تعالی نیاز به افراد سالم، شاداب و با نشاط دارد و این امر فقط با گسترش فرهنگ ورزش در جامعه میسر می‌شود.

در ادامه کامبیز رنجبر دبیر شورا و رئیس اداره ورزش و جوانان نیز ضمن طرح مشکلات و نارسایی‌ها و همچنین ظرفیت بالای شهرستان در بحث ورزش خواستار همکاری بیشتر ادارات شهرستان در زمینه توسعه ورزش شد.

این گزارش حاکی است، ضمن بررسی مصوبات جلسه گذشته، بررسی وضعیت باشگاه‌های فاقد مجوز و رعایت قانون در این زمینه، احیای ورزش‌های عشایری و سنتی و بومی، توجه بیشتر به ورزش مدارس و روستاها، استفاده بهینه از اماکن ورزشی، دانشگاه‌ها و ... از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود.

این جلسه با حضور مقبلی فرماندار پاکدشت و رئیس شورای ورزش شهرستان، رنجبر رئیس اداره ورزش و جوانان و دبیر ستاد و سایر اعضا در پاکدشت برگزار شد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول