اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس:

ولایت مهم‌ترین رکن حاکمیت اسلامی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس امامت و ولایت را مهم‌ترین رکن حاکمیت اسلامی دانست و گفت: ولایت سبب انسجام و اتحاد اسلامی در جامعه می‌شود.

ولایت مهم‌ترین رکن حاکمیت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خوسف ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید غدیر اظهار کرد: غدیر مهم‌ترین عید شیعیان و از آن به عنوان عید‌الله‌الاکبر یاد شده است.

وی با بیان اینکه عید غدیر از مبعث رسول اکرم(ص) بالاتر است، تصریح کرد: غدیر به معنای اکمال دین است.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دین بدون امامت و ولایت به سرانجام نمی‌رسد و اسلام بدون امامت و ولایت معنایی ندارد.

عبادی، امامت و ولایت را مهم‌ترین رکن حاکمیت اسلامی عنوان کرد و افزود: ولایت سبب انسجام و اتحاد اسلامی در جامعه می‌شود.

* دشمن از ولایت و ولایت‌مداری ملت هراس دارد

وی با اشاره به اینکه در احادیث و روایات اسلامی به هیچ چیزی به اندازه ولایت اشاره و تاکید نشده است، اظهار کرد: ولایت در راس دین مبین اسلام قرار دارذد و جایگاه آن بسیار جایگاه رفیع است.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تمامی دستاوردها و موفقیت‌های نظام و انقلاب اسلام را به برکت وجود نعمت ولایت فقیه دانست و گفت: امروزه دشمن از جایگاه ولایت فقیه و ولایت‌مداری ملت در هراس است.

عبادی ادامه داد: امروزه ایران اسلامی به برکت وجود ولایت به نقطه‌ای از افتخار و عزت رسیده است که دشمنان با زبان خودشان اعتراف می‌کنند رهبر انقلاب اسلامی ایران قبل از هر اقدام ما، نقشه‌های ما را می‌خواهند و ملت را نسبت به آن اقدام آگاه می‌سازد.

* ایران اسلامی به برکت وجود ولایت در اوج عزت و اقتدار است

وی اضافه کرد: امروزه ایران اسلامی در عرصه نظامی و اقتدار ملی به درجه‌ای رسیده که دشمنان اعتراف کردند که هیچ پروازی را نمی‌توان علیه انقلاب اسلامی در آسمان ایران انجام داد.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استکبار جهانی ضمن اینکه خودش از عواقب نظر سوء به ایران اسلامی آگاه است نیز به رژیم صهیونیستی هم توصیه کرده که به هیچ عنوان نمی‌توان علیه ایران جنگ نظامی رقم زد و این این اقدام حماقت و دیوانگی است.

عبادی افزود: اگر دشمنان حمله نظامی علیه ایران را تدارک ببینند صادارات 8 میلیون بشکه نفت از ایران به نقاط دنیا قطع می‌شود و این مهم فروپاشی اقتصادی در دنیا را رقم می‌زند.

وی در ادامه خواستار توجه ویژه مسئولان خراسان جنوبی به شهرستان محروم و تازه تاسیس خوسف شد و اظهار کرد: خوسف هم‌اکنون از محروم‌ترین شهرستان‌های استان است که نیاز به حمایت و توجه بیشتر دارد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول