اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس:

آتش تحریم‌ها اقتصاد ایران را گلستان می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: آتش تند تحریم‌ها سبب شکوفایی و رونق اقتصاد ایران شده و اقتصاد ما را گلستان می‌کند.

آتش تحریم‌ها اقتصاد ایران را گلستان می‌کند

حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در درمیان اظهار کرد: حضور مسلمانان در روز جهانی قدس و حمایت تمام‌قد جهان اسلام از مردم مظلوم فلسطین کمر صهیونیسم بین‌الملل را شکسته و سیاستمدارانش را فلج کرده است.

وی با اشاره بحران بیکاری، فساد اخلاقی و اقتصادی سردمداران رژیم اشغالگر قدس تصریح کرد: امروز با توجه گسترش روزافزون بیداری اسلامی رژیم اشغالگر قدس بیش از هر زمان دیگری در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.

حذف واژه اسرائیل از گفتمان جهانی

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی‌ با اشاره به نظرسنجی انجام شده از ساکنین اراضی اشغالی ادامه داد: تاکنون 400 هزار مهاجر صهیونیست سرزمین فلسطین را ترک کرده‌اند و 70 درصد از ساکنین اراضی اشغالی رغبتی به ماندن در فلسطین ندارند.

عبادی با اشاره به حذف واژه اسرائیل از گفتمان سیاسی جهان در آینده نزدیک اضافه کرد: لازمه تسریع در تحقق این واقعیت و بازگشت قدس شریف به آغوش اسلام بصیرت، صبر، مقاومت و اتحاد تمام جهان اسلام است.

وی تحریم‌ها را بهترین فرصت برای پویایی اقتصاد ایران دانست و افزود: به واسطه صبر، استقامت و حرکت در خط ولایت مردم مسلمان ایران آتش تحریم‌ها اقتصاد ایران را گلستان می‌کند.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی،‌ اقتدار و سرافرازی کنونی ملت ایران را نتیجه توسل به احکام اسلام ناب، عمل به فرامین قرآن و استعانت از ائمه (ع) دانست و بیان کرد: تا زمانی که بر محور اسلام، قرآن و ولایت حرکت کنیم از گزند دشمنان در امان خواهیم بود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول