اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش خوسف:

آموزش و پرورش خوسف امسال تحول بنیادین خواهد داشت

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان تازه تاسیس خوسف با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: آموزش و پرورش خوسف امسال تحول بنیادین خواهد داشت.

آموزش و پرورش خوسف امسال تحول بنیادین خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محسن محمدپور ظهر امروز در بازدید از مدارس خوسف با بیان اینکه امسال نخستین مراسم بازگشایی مدارس خوسف بعد از ارتقا به شهرستان است، اظهار کرد: امسال همچون سنوات گذشته متقارن با هفته دفاع مقدس و معطر به خون شهدای والا مقام است و فرصت خوبی برای بازگویی دستاورهای دفاع مقدس خواهد بود.

وی با بیان اینکه سال تحصیلی جدید در آموزش و پرورش با تحول بنیادین روبه‌رو است، تصریح کرد: تحویل بنیادین در آموزش و پرورش نقشه راه رسیدن به آرمان‌های بزرگ فرهیختگان تعلیم و تربیت مبتنی بر آموزه‌های دینی و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و تعالی کرامت انسانی جامعه اسلامی ایرانی در عرصه‌های جهانی با چشم‌انداز افق 1404 است.

مدیر آموزش و پرورش خوسف با تبریک هفته کرامت گفت: آغاز این سال تحصیلی با قرار گرفتن در دهه کرامت به برکت ولادت حضرت معصومه (س) و عالم آل محمد (ص) حضرت علی‌ ابن‌ موسی‌الرضا (ع) پشتوانه معنوی رفیعی برای رسیدن به اهداف مقدس نظام تعلیم و تربیت و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خواهد بود.

محمدپور همچنین توهین و هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) را محکوم کرد و این اعمال را در ادامه برنامه‌های اسلام‌ستیزی و اسلام‌گریزی سردمداران آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی دانست.

وی ادامه داد: هتک حرمت به پیامبر اسلام از اشتباهات فاحش غربی‌ها و صهیونیست‌هاست زیرا آنان با این حرکت غیر منطقی بیش از هر چیز به خود ضربه می‌زنند.

مدیر آموزش و پرورش خوسف با بیان اینکه همگان می‌دانند که صهیونیست‌ها در مسئله هتک حرمت به رسول گرامی اسلام (ص) نقش دارند، اظهار داشت: امت اسلامی مقابل این اقدام صهیونیست‌ها بر آگاهی خود می‌افزایند و متوجه می‌شوند که آنها با اسلام مشکل اساسی دارند.

محمدپور با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امروزه ایران به لحاظ فرهنگی برجسته و بی‌بدیل بوده و برای سایر کشورهای منطقه به عنوان یک نظام دینی مطرح است.

وی با بیان اینکه بزرگداشت هفته دفاع مقدس باید در اولویت باشد، خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی باید در این امر تلاش و همکاری کنند تا هفته دفاع مقدس باشکوه‌تر از هر سال و در شأن رزمندگان و ایثارگران به ویژه در شهرستان تازه تاسیس خوسف برگزار شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول