اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دوگنبدان عنوان کرد

آمادگی شهرداری برای ایجاد فضای رفاهی در بافت فرسوده گچساران

خبرگزاری فارس: شهردار دوگنبدان گفت: در صورت خریداری واحدهای مسکونی واقع ‌شده در بافت فرسوده گچساران توسط راه و شهرسازی، شهرداری برای ایجاد فضاهای رفاهی و سبز در این بافت آمادگی کامل دارد.

آمادگی شهرداری برای ایجاد فضای رفاهی در بافت فرسوده گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید عبدالکریم قاضی‌فر ظهر امروز در نشست بررسی روند بازسازی بافت فرسوده شهری این شهرستان اظهار کرد: بازسازی بافت فرسوده یکی از نیازهای اساسی در بافت شهری گچساران است.

وی با اشاره به مصوبه هیئت دولت در سفرهای استانی در زمینه ساماندهی بافت فرسوده تصریح کرد: در سفر هیئت دولت به این شهرستان خرید افزون بر یک‌هزار و 300 واحد مسکونی در محلات دارای بافت فرسوده مصوب شد.

شهردار دوگنبدان مقاوم‌سازی و ایمن‌سازی بافت‌های فرسوده و اجرای پروژه‌های خدماتی، مذهبی، رفاهی، ورزشی و فرهنگی را از جمله مهم‌ترین دلایل و اصلی‌ترین اهداف اصلاح، احیا و نوسازی این بافت‌ها عنوان کرد.

قاضی‌فر افزود: صاحبان تعدادی از منازل واقع‌ شده در بافت‌های فرسوده مشخص نیستند و برای نوسازی این واحد‌ها تعیین تکلیف این واحدهای مسکونی ضرورت دارد.

* همکاری نکردن برخی ادارات علت کندی بازسازی بافت فرسوده است

وی یادآور شد: شهرداری هیچگونه مشکلی در اجرای طرح بهسازی بافت فرسوده این شهرستان ندارد و همکاری هرچه بیشتر مسئولان می‌تواند راهگشای اجرای مطلوب‌تر این طرح باشد.

قاضی‌فر افزود: در صورت خریداری منازل واقع‌ شده در بافت‌های فرسوده توسط راه و شهرسازی، شهرداری دوگنبدان آمادگی کامل برای اجرای پروژه‌ها و ایجاد فضای سبز و رفاهی در این مناطق را دارد.

وی بیان کرد: طرح رسیدگی و بهسازی بافت فرسوده گچساران یکی از طرح‌های مهم و ارزشمند این شهرستان بوده و اجرای آن می‌تواند نمایی جدید به این شهر بدهد.

قاضی‌فر یکی از دلایل کندی رسیدگی به این طرح را عدم همکاری برخی دستگاه‌ها عنوان کرد و افزود: طرح بهسازی بافت فرسوده طرحی بوده که نیاز به تلاش و همکاری همه دستگاه‌های متولی آن را دارد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح به وسیله تنها یک اداره و یا نهاد امکان‌پذیر نیست، تصریح کرد: برخی از موانع و مشکلات پیش‌روی اجرای این طرح هیچگونه ارتباطی با ما ندارد و ما وظیفه داریم که در چارچوب کار خود و با همکاری دیگر دستگاه‌های متولی خدماتی را ارائه دهیم.

شهردار دوگنبدان خاطرنشان کرد: اجرای طرح بازسازی بافت فرسوده این شهر نیازمند همکاری همه ادارات بوده و تا زمانی که مسئولان و نهادهای متولی با این طرح همکاری نداشته باشند، نمی‌توان به موفقیت در اجرای آن امیدوار بود.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول