اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

بافت فرسوده و حاشیه‌نشینی تبریز نیازمند جراحی اساسی است

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز با اعلام اینکه بافت‌های فرسوده و مناطق حاشیه‌نشین تبریز نیازمند یک جراحی اساسی است، بر لزوم برنامه‌ریزی و مشارکت تمام مسئولان و شهروندان تبریزی ساکن در این مناطق تأکید کرد.

بافت فرسوده و حاشیه‌نشینی تبریز نیازمند جراحی اساسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین با اعلام اینکه ساماندهی و رفع معضل بزرگ حاشیه‌نشینی در شهر تبریز یکی از دغدغه‌های اصلی شهرداری به شمار می‌رود از تلاش این مجموعه برای حل بزرگ‌ترین چالش شهرنشینی تبریز خبر داد.

وی افزود: اصلی‌ترین موضوع در مدیریت شهری امروز تلاش مدیران شهری برای ارتقای سطح و کیفیت زندگی شهروندان است و شهرداری تبریز با درک همین موضوع و با توجه به آسیب‌پذیر بودن بخش اعظمی از شهر در مقابل بلایای طبیعی به ویژه زلزله، گام‌های اولیه را در راستای احیای بافت‌های فرسوده و حاشیه‌نشینی برداشته است.

شهردار تبریز تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به حجم بالای مناطق حاشیه‌نشین و بافت‌های فرسوده شهری، این مناطق نیازمند یک جراحی اساسی به لحاظ عمرانی و شهرسازی هستند و ما به دنبال آن هستیم تا با کمک و مشارکت عموم شهروندان ساکن در این مناطق، نسبت به اصلاح وضع موجود به منظور کاهش ضریب خطرپذیری مناطق مذکور اقدام کنیم.

وی در عین حال افزود: شهرداری تبریز در اجرای طرح‌های راهبردی و عملیاتی خود در بخش حاشیه‌نشینی، با جدیت وارد عمل شده و این برنامه‌ها را با مشارکت مردم تا حصول نتیجه مطلوب ادامه خواهد داد. 

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول