اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار راور خبر داد

وجود 82 هکتار بافت فرسوده در محدوده شهری راور

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار راور گفت: با توجه به وجود بیش از 82 هکتار بافت فرسوده در محدوده شهری راور، ضرورت اجرای طرح نوسازی و بهسازی این شهر بیشتر احساس می‌شود.

وجود 82 هکتار بافت فرسوده در محدوده شهری راور

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، حسین نخعی‌راد پنجشنبه شب در سومین جلسه بررسی مسائل و مشکلات بافت فرسوده این شهرستان اظهار داشت: دولت با تخصیص وام‌های ویژه در زمینه بهسازی و مقاوم‌سازی اماکن مسکونی توجه ویژه‌ای به تهیه طرح بهسازی و نوسازی بافت فرسوده راور داشته است.

وی افزود: با توجه به وجود بیش از 82 هکتار بافت فرسوده در محدوده شهری راور، ضرورت اجرای طرح نوسازی و بهسازی شهر بیشتر احساس می‌شود و لازم است با برنامه‌ریزی صحیح در این راستا گام برداشت. 

نخعی‌راد یکی دیگر از مشکلات شهر را وجود یک سری ابنیه بافت تاریخی و میراثی در مجاورت بافت‌های قدیمی عنوان کرد و افزود: باید ضمن حفاظت از این آثار در اجرای طرح‌ها درایت بیشتر به عمل آورد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار راور توسعه بی‌رویه و تغییر کاربری اراضی محدوده شهر را نوعی مانع در ارائه خدمات شهری و زیباسازی اصولی مطرح و خواستار آینده‌نگری و ایجاد ظرفیت‌های لازم برای فراهم ساختن فرصت‌ها در استفاده حداکثری از ظرفیت‌های شهرستان در زیباسازی و جذب سرمایه‌گذار شد.

نخعی‌راد از تمام شهروندان درخواست کرد، ضمن همکاری و هماهنگی با بنیاد مسکن و شهرداری این شهرستان نسبت به بازسازی بافت قدیم شهر و مقاوم‌سازی آن اقدام کنند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول