اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مسکن‌سازان همدان خبر داد

معرفی 600 واحد مسکونی فرسوده به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 600 واحد مسکونی در بافت فرسوده برای دریافت تسهیلات در مجموع به مبلغ 10 میلیارد تومان به بانک‌های عامل معرفی شده است.

معرفی 600 واحد مسکونی فرسوده به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی اسدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 600 واحد مسکونی برای اخذ تسهیلات ویژه بافت فرسوده به مدیریت بانک‌های مسکن، سپه، صادرات و ملی معرفی شده است و در حال حاضر با توجه به اعلام سهمیه جدید به بانک تجارت مشغول مذاکره با این بانک برای جذب تسهیلات هستیم.

وی افزود: برای نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده باید تمام دستگاه‌های مربوطه با تمام توان و البته با مشارکت مردم وارد این عرصه شوند تا شاهد بروز نهضت نوسازی و بهسازی در بافت‌های فرسوده باشیم.

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان همدان با اشاره به رشد چشمگیر ساخت و ساز در سطح استان، ابراز داشت:‌ حلقه اصلی این امر بزرگ مشارکت مردم است اما بدون همکاری دستگاه‌های دولتی کار به شکل مطلوب انجام نخواهد شد.

وی در ادامه سخنانش به ضرورت تعامل و همکاری نزدیک و گسترده ادارات بافت فرسوده با استانداری‌ها، شورای شهر، دفاتر فنی، شهرداری‌های سراسر کشور و شرکت‌های عمران و مسکن‌سازان تأکید کرد و گفت: در این میان حلقه و محور اصلی این امر مهم مردم هستند که باید با اطلاع‌رسانی و آموزش‌ لازم سعی در جذب بیشتر مشارکت آنها کرد.

اسدی تصریح کرد: تسهیلات بافت فرسوده به کسانی تعلق می‌گیرد که ملک آنها در محدوده مصوب بافت فرسوده قرار گرفته و پروانه ساخت را از شهرداری دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر بانک مسکن تسهیلات بافت فرسوده را با سود کم و شرایط مسکن مهر پرداخت می‌کند و بانک‌های ملی، سپه و صادرات نیز تسهیلات بافت فرسوده را بدون شرایط مذکور و با سود 21 درصد پرداخت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان همدان عنوان کرد:‌ توجه ویژه مسکن و دولت در تدوین و تصویب قوانین و امتیازات تشویقی، بازسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و اجرایی شدن مصوبات این سفرها سبب شده تا مردم با استقبال از سیاست‌های مذکور به این مهم بپردازند که این امر سبب تحول و رونق در بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده شده است.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: در سال 90 تعداد 2 هزار واحد از منازل نوسازی شده در بافت‌های فرسوده استان به بهره‌برداری رسید و در سال جاری تاکنون 2 هزار و 334 واحد دیگر آماده بهره‌برداری است.

انتهای پیام/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول