اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان مازندران:

پرداخت تسهیلات مسکن مهر ویژه بافت فرسوده در مازندران آغاز شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان مازندران از پرداخت تسهیلات مسکن مهر ویژه بافت فرسوده در مازندران خبر داد.

پرداخت تسهیلات مسکن مهر ویژه بافت فرسوده در مازندران آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مهدی حدادیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام پرداخت تسهیلات مسکن مهر برای بافت فرسوده بافت در مازندران گفت: تسهیلات مسکن مهر فرصت بسیار مناسبی برای ساکنان محله‌‌های بافت‌های فرسوده شهری است.

وی سهم مازندران را در بهره‌برداری از تسهیلات مسکن مهر در سال جاری برای مجتمع‌های پنج واحدی و بالاتر را حدود 3 هزار واحد اعلام کرد و گفت: برای متقاضیان احیاء بافت فرسوده زیر پنج واحد محدویتی برای پرداخت وام وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان مازندران با اعلام اینکه در حال حاضر حدود 3 هزار و200 متقاضی احیاء بافت فرسوده در مازندران ثبت‌نام شدند، گفت: حدود یک‌هزار و 300 نفر از متقاضیان در حال معرفی برای دریافت وام مسکن هستند.

این مسئول با اعلام اینکه در حال حاضر شرایطی مناسبی در راستای حمایت از بافت فرسوده در مازندران به وجود آمد، تصریح کرد: تسهیلات در نظر گرفته شده برای احیای بافت فرسوده ارزان‌ قیمت بوده و نرخ سود آن در شهر ساری هفت درصد و در سایر شهرهای استان چهار درصدی است.

حدادیان سهمیه مازندران از تسهیلات بافت فرسوده به غیر از مسکن مهر را 6 هزار و200 واحد در سال جاری اعلام کرد و گفت: این سهمیه بین شش بانک سپه، صادرات، تجارت، ملت، رفاه و ملی تقسیم شده و در صورت همکاری این بانک‌ها و ثبت‌نام متقاضیان قابل افزایش است.

وی بافت‌های فرسوده شهری را یکی از مهم‌ترین معضلات کشور در بخش بافت‌های در سال‌های اخیر دانست و متذکر شد: نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه بسیار موثر و مدونی برای احیا و نوسازی این بافت‌ها تدوین کرده و با حمایت‌هایی چون ارائه تسهیلات ارزان قیمت و تخفیف حداقل 50 درصد در صدور پروانه‌های ساختمانی توسط شهرداری‌ها امید می‌رود در دو برنامه شش ساله کل بافت فرسوده کشور و استان مازندران بازسازی و نوسازی شده است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول