اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم:

بهسازی بافت فرسوده اولویت کاری مسئولان استان است

خبرگزاری فارس: فرماندار قم گفت: بهسازی و بازسازی بافت فرسوده به ویژه منطقه چهل اختران و آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع(ع) از اولویت‌های کاری مسئولان استان است.

بهسازی بافت فرسوده اولویت کاری مسئولان استان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی فرمانداری قم، اسماعیل زارعی‌کوشا در حاشیه بازدید از پروژه‌های در دست اجرای منطقه یک شهر مقدس قم با بیان اینکه رویکرد اصلی بازدید از پروژه‌های عظیم عمرانی، فرهنگی، ورزشی و ... سطح شهر، یک رویکرد نظارتی است خاطر نشان کرد: بازدیدهای صورت گرفته در راستای شناسایی موانع و مشکلات پیشرفت شهر مقدس قم و تلاش در راستای رفع آن است.

وی با اشاره به جلسات جمع‌بندی پس از اجرای بازدید از پروژه‌های سطح شهر اعلام کرد: در پایان هر بازدید جلسه‌ای به منظور بررسی موانع بر سر راه پروژه‌های محرک استان قم شکل خواهد گرفت که نتیجه نهایی آن به استاندار قم و دیگر مسئولان استان انتقال داده خواهد شد تا تصمیمات لازم در راستای رفع موانع اتخاذ شود.

فرماندار قم با بیان اینکه 14 پروژه شهری منطقه یک، در دومین مرحله از بازدیدهای سطح شهر قم مورد بازدید و بررسی قرار گرفت اعلام کرد: یکی از بخش‌های با اهمیت بازدید از مناطق شهری، دیدار چهره با مردم شهر مقدس قم است که مسجد نبی اکرم(ص) منطقه یک در هنگام نماز ظهر و عصر، محل این دیدار مردمی خواهد بود.

وی توجه به بافت فرسوده و بهسازی این مناطق را از اولویت‌های کاری مسئولان استان دانست و در این رابطه افزود: بهسازی و بازسازی بافت‌های فرسوده به ویژه منطقه چهل اختران و آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع علیه‌السلام از اولویت‌های کاری مسئولان استان است.

زارعی‌کوشا در ادامه با اشاره به دیدار اخیر خود با آیت‌الله جوادی‌آملی، عنوان کرد: بهسازی و بازسازی آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع علیه‌السلام مورد تاکید علما و مردم است به شکلی که در دیدار اخیر خود با آیت‌الله جوادی‌آملی، این موضوع مورد تاکید ایشان نیز قرار گرفت و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از دیدار با ایشان، برای بازدید از روند پیشرفت بازسازی آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع علیه‌السلام حاضر شده‌ایم تا به دستورات علما و مراجع جامه عمل بپوشانیم.

دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی، تقاطع سه سطحه 9 دی، بلوار پیامبر اعظم، گلزار شهدا، مجتمع آموزشی، فرهنگی و ورزشی مریم، شیخ اباصلت، مسجد جامع، بیمارستان فرقانی و نکوئی، کتابخانه و سالن ورزشی بوستان شهدای نوبهار، بلوار شهید روحانی، چهل اختران و مرکز فرهنگی شاه حمزه از جمله مناطق و پروژه‌هایی بودند که مورد بازدید فرماندار قم، معاون عمرانی فرماندار، مدیرکل شهری و شوراهای استانداری و دیگر مسئولان استانی و شهری قرار گرفتند.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول