اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری زنجان:

املاک موجود در بافت فرسوده تعیین تکلیف شوند

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری زنجان گفت: املاک موجود در بافت فرسوده باید تعیین تکلیف شوند.

املاک موجود در بافت فرسوده تعیین تکلیف شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حبیب ملایی‌یگانه در جلسه کمیته بافت فرسوده استان زنجان که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، با اشاره به اینکه چندین پروژه در بافت فرسوده شهر زنجان اجرا می‌شود، اظهار داشت: زینبیه شرقی؛ زینبیه غربی و بلوار ولایت سه پروژه مهم شهر زنجان است که در بافت فرسوده قرار گرفته است.

وی از قرار گرفتن 860 متر از بلوار ولایت در داخل بافت فرسوده خبر داد و تصریح کرد: با توافقات به عمل آمده قرار بود این طرح با اعتبار 16 میلیارد تومانی عملیاتی شود.

یگانه به تفاهمنامه موجود بین شهرداری، استانداری و شرکت عمران و بهسازی شهری ایران اشاره کرد و گفت: استانداری و شهرداری به تعهدات خود در پروژه بلوار ولایت عمل کردند اما، شرکت عمران و بهسازی شهری به تعهد خود در این باره عمل نکرده است.

وی با اشاره به مراجعات موجود از طرف شهروندان برای اجرای پروژه‌های تعریف شده برای شهر زنجان، اضافه کرد: ساکنان بافت‌های فرسوده خواهان تعیین تکلیف املاک خود هستند.

سرپرست شهرداری زنجان به اقدامات انجام شده برای ساماندهی حاشیه‌نشینان اشاره و تصریح کرد: تهیه و تحویل زمین برای این ساماندهی از طرف شهرداری در این امور هیچ مشکلی ندارد.

وی با اشاره به عدم مراجعه برای دریافت پروانه در مسیر دلجویی از طرف مالکان اضافه کرد: شهرداری هیچ مشکلی برای صدور پروانه ساخت و ساز در این مسیر ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در این جلسه از تهیه طرح بدنه مسیر دلجویی خبر داد و گفت: شرکت‌های خدماتی خواهان جانمایی مکانی برای ارائه خدمات در این مسیر هستند.

حافظ باباپور تصریح کرد: حل موضوع سکونت‌گاه‌های غیررسمی نیازمند ورود  فرمانداری‌های است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول