اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خواف:

زلزله خواف به فرصتی برای بهسازی بافت‌های فرسوده تبدیل شد

خبرگزاری فارس: فرماندار خواف از زلزله اخیر شهرستان خواف به‌عنوان فرصتی برای مقاوم‌سازی بافت‌های فرسوده این شهرستان یاد کرد.

زلزله خواف به فرصتی برای بهسازی بافت‌های فرسوده تبدیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، عبدالعلی جغتایی در دوره آموزشی امداد و کمک‌های اولیه اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان با اشاره به زلزله 5.4 ریشتری تیرماه امسال خواف اظهار کرد: این زلزله همچون زنگ خطری برای مسئولان و مردم عمل کرده و سبب افزایش توجه و گرایش آنان برای بهسازی منازل شده است.

وی ادامه داد: پی‌ریزی واحدهای آسیب‌دیده از این زلزله که نیازمند بازسازی مجدد بوده‌اند، انجام شده است و اکنون در مرحله معرفی به بانک برای دریافت تسهیلات قرار دارد.

فرماندار خواف افزود: همکاری بانک عامل در ارائه تسهیلات یاد شده موجب تسریع در روند بهسازی بافت فرسوده و کاهش اثرات بلایای طبیعی احتمالی در آینده شود.

رئیس شورای مدیریت بحران شهرستان خواف از دستگاه‌های عضو این شورا خواست تا برگزاری دوره‌های عمومی آموزش امداد و نجات را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول