اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

اختصاص 10 میلیارد ریال برای انتقال بافت فرسوده گچساران

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص 10 میلیارد ریال از سوی وزیر راه و شهرسازی برای انتقال یک‌هزار واحد بافت فرسوده گچساران به مسکن مهر این شهرستان خبر داد.

اختصاص 10 میلیارد ریال برای انتقال بافت فرسوده گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، خیبر بیدارپور پیش از ظهر امروز در نشست پیگیری بازسازی بافت فرسوده این شهرستان که با حضور مسئولان محلی برگزار شد، اظهار کرد: بافت فرسوده گچساران نیاز به بازسازی و مرمت دارد و رسیدگی به آن و اقدام جدی در این زمینه ضرورت دارد.

وی ابراز داشت: موانع پیش روی بازسازی بافت فرسوده گچساران باید در کمترین زمان ممکن برطرف و زمینه سرعت بخشیدن به این طرح فراهم شود.

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی و ارائه راهکارهای عملی می‌تواند در راستای برطرف کردن مشکلات پیش روی اجرای طرح بازسازی بافت فرسوده گچساران مؤثر باشد.

بیدارپور یادآور شد: این جلسات حتی اگر مصوبه‌ای نداشته باشد با همکاری مسئولان روند کار رسیدگی به بافت فرسوده این شهرستان را سرعت می‌بخشد.

* در اختیار داشتن شناسنامه کامل بافت فرسوده گچساران ضروری است

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در دیداری که هفته قبل با وزیر راه و شهرسازی داشتم، وزیر راه و شهرسازی موافقت خود را با حذف سند مالکیت خانه‌های واقع ‌شده در بافت فرسوده شهرستان‌های گچساران و دهدشت برای اجرای بهسازی بافت‌های فرسوده این دو شهرستان اعلام کرد.

بیدارپور خاطرنشان کرد: حذف سند مالکیت خانه‌های بافت فرسوده بسیاری از مشکلات اجرای این طرح را برطرف می‌کند.

وی از اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار از سوی وزیر راه و شهرسازی برای انتقال بافت فرسوده گچساران به مسکن مهر این شهرستان خبر داد و افزود: در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به گچساران مقرر شد که یک هزار واحد مسکن مهر استان باید برای انتقال بافت فرسوده اختصاص یابد.

بیدارپور با بیان اینکه از بافت فرسوده گچساران شناسنامه‌ای در اختیار نداریم، ابراز داشت: تا زمانی که اطلاعات مناسبی از وضعیت بافت فرسوده این شهر نداشته باشیم، رسیدگی به آن مشکل است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد افزود: ضرورت دارد که شناسنامه‌ای کامل از بافت فرسوده گچساران برای پیشبرد بهسازی و مرمت آن در اختیار راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد قرار گیرد.

بیدارپور با بیان اینکه در رسیدگی به بافت فرسوده گچساران باید اطلاع داشته باشیم که آیا مردم راضی به فروش ملک خود هستند یا خیر، عنوان داشت: در صورت آماده شدن شناسنامه کاملی از بافت فرسوده این شهرستان، در راستای بازسازی این بافت اقدامات مؤثر و بهتری صورت می‌گیرد.

وی از مسئولان خواست تا در رسیدگی به بافت فرسوده گچساران تلاش و همکاری بیشتری را با دستگاه‌های متولی اجرای این طرح داشته باشند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول