اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور شوش خبر داد

فراهم شدن زیر ساخت‌های افزایش رشته در دانشگاه پیام نور شوش

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور شوش از فراهم شدن زیرساخت‌های افزایش رشته‌های این دانشگاه در شهرستان شوش خبر داد و گفت: باید رشته‌های این دانشگاه افزایش یابد.

فراهم شدن زیر ساخت‌های افزایش رشته در دانشگاه پیام نور شوش

‌عبدالنبی شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار داشت: تمام زیر ساخت‌های افزایش رشته در دانشگاه پیام نور شوش فراهم شده است و در حال رایزنی برای جذب رشته هستیم.

وی افزود: دانشگاه پیام نور شوش برای افزایش رشته دانشگاه پیام نور شوش زمینه لازم از نظر فضای آموزشی و مکان‌های مورد نیاز برای افزایش رشته‌ها را فراهم کرده است.

شریفی خاطر نشان کرد: در سال گذشته دانشگاه پیام نور شوش شش رشته به تعداد رشته‌های خود اضافه کرد و امسال آمادگی افزایش تعداد 15 رشته را داشته ولی متأسفانه با وجود فراهم کردن زیر ساخت‌ها لازم با اضافه شدن تنها با پنج رشته موافقت به عمل آمد این در حالی است که تمام زیر ساخت‌ها و زمینه فراهم شده بود.

وی با تاکید بر اینکه توانمندی و نیروی لازم برای افزایش رشته در شهرستان موجود است، تاکید کرد: دانشگاه پیام نور شوش در زمینه‌های تربیت بدنی، اقلیم شناسی، ترویج کشاورزی، مهندس پزشکی، مهندس مخابرات و ... بستر لازم را آماده کرده و منتظر مساعدت مسئولان استانی و کشور است.

وی همچنین از تغییر دانشگاه از واحد به مرکز خبر داد و گفت: با وجود پیگیری‌های انجام گرفته توسط دانشگاه پیام نور شوش و نماینده شهرستان شوش موفقیت اولیه گرفته شده و در آینده نزدیک شاهد عملی شدن این مهم خواهیم بود.

دانشگاه پیام نور با داشتن 4 هزار و 150 دانشجو در 29 رشته با جذب 700 دانشجو جدید سال تحصیلی خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول