اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان سمنان خبر داد

پذیرش 3 هزار دانشجوی جدید در دانشگاه‏های پیام‌نور سمنان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور استان سمنان اعلام کرد: با تدابیر اندیشیده شده در سال تحصیلی جدید، 3 هزار دانشجوی جدید وارد دانشگاه‏های پیام‌نور استان سمنان شدند.

پذیرش 3 هزار دانشجوی جدید در دانشگاه‏های پیام‌نور سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، قدرت‏الله خیاطیان ظهر امروز در جمع دانشجویان و استادان دانشگاه پیام‌نور مرکز دامغان گفت: به طور میانگین، 33 درصد دانشجویان در دانشگاه پیام‌نور تحصیل می‏کنند و این دانشجویان بخش قابل توجهی از بدنه تحصیلی دانشگاهی کشور را تشکیل می‏دهند.

وی اظهار داشت: 550 واحد و مرکز دانشگاهی زیرپوشش دانشگاه پیام‌نور در استان‏های مختلف کشور قرار دارد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان سمنان افزود: در استان سمنان نیز با احتساب ورود 3 هزار دانشجوی جدید به بدنه نظام آموزشی از طریق واحدهای این دانشگاه، تعداد دانشجویان دانشگاه‏های پیام‌نور استان سمنان به 18 هزار دانشجو افزایش یافته است.

خیاطیان گفت: این تعداد دانشجو در 280 رشته تحصیلی موجود در سطح مراکز و واحدهای دانشگاه پیام‌نور استان سمنان مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز دامغان نیز در این جلسه گفت: 500 دانشجوی جدید در سال تحصیلی 91ـ 92 وارد این مرکز دانشگاهی شدند و کلاس‏های خود را در روزهای اخیر آغاز کردند.

علی پریمی تصریح کرد: با ورود این تعداد از دانشجویان، آمار دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه پیام‌نور مرکز دامغان به 3 هزار و 500 نفر افزایش پیدا کرده است.

وی گفت: امسال با اعتبار 10 میلیارد ریال برای احداث سالن آمفی‏تئاتر، محوطه‏سازی و اجرای پروژه‏های عمرانی دانشگاه پیام‌نور مرکز دامغان فعالیت‏های خوبی صورت خواهد گرفت.

در این مراسم، از 30 نفر از دانشجویان برتر دوره‏های قبل در زمینه‏های تحصیلی، ورزشی و فرهنگی با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول