اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور بویین زهرا خبر داد

افتتاح دو طرح عمرانی در دانشگاه پیام‌نور بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان بویین زهرا از افتتاح دو طرح عمرانی در دانشگاه پیام‌نور بویین زهرا خبر داد.

افتتاح دو طرح عمرانی در دانشگاه پیام‌نور بویین زهرا

عبد‌الله گنجی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به تحصیل بیش از سه هزار و 615 دانشجو در دانشگاه پیام‌نور این شهرستان اظهار کرد: دو طرح عمرانی مسجد و سوله ورزشی در آینده‌ای نزدیک در این دانشگاه افتتاح می‌شود.

گنجی اذعان کرد: رشد عرصه‌های علمی در دانشگاه‌ها بیانگر این است که دانشجویان علاقه و اشتیاق ویژه‌ای به فراگیری علوم مختلف داشته و می‌توانند در این عرصه افتخار‌آفرین باشند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: نگاه و توجه دائم به مسئله دانشگاه و دانشجو باید در همه حال از سوی مسئولان به ویژه متولیان امر جدی گرفته شود.

وی با اشاره به فعالیت بیش از 15 عضو هیئت علمی در دانشگاه پیام‌نور شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: بیش از 150 استاد نیز به صورت میهمان در این دانشگاه مشغول به تدریس هستند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه در تابستان سال جاری تعداد قابل توجهی از دانشجویان فارغ‌التحصیل این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد در مراکز دانشگاهی منتخب کشور پذیرفته شده‌اند، عنوان کرد: این مهم نشانه توانمندی و ظرفیت‌های علمی خاصی است که دانشگاه پیام‌نور به لطف الهی از آن بهره‌مند بوده و توانسته آن تخصص‌‌ها را به تمام دانشجویان ارائه و آموزش دهد.

گنجی با اشاره به توسعه بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی در محوطه این دانشگاه بیان کرد: مسجد بزرگ این دانشگاه که کار کلنگ‌زنی آن در سال گذشته با حضور مسئولان انجام شده تا یک ماه آینده آماده افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به توسعه در راه‌اندازی انجمن‌های علمی و پژوهشی این دانشگاه عنوان کرد: در حوزه کانون‌ها نیز فعالیت‌های بسیار خوبی مانند تدریس کانون قرآن و عترت در سطح این دانشگاه برداشته شده است که شایسته تقدیر است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه واحد بسیج دانشجویی این دانشگاه نیز فعال بوده و در تمام مراسمات و برنامه‌ها به طور ویژه حضور داشته و به مسئولان دانشگاه یاری می‌رساند، افزود: جذب دانشجویان در دفاتر بسیج دانشجویی موحب تحکیم پایه‌ها و اعتقادات دینی بین آنها می‌شود.

گنجی خاطرنشان کرد: سوله ورزشی این دانشگاه نیز هم‌اکنون در حال احداث بوده و طی ماه‌های آتی به مرحله اتمام می‌رسد.

وی با بیان اینکه دانشجویان جزو پایه و اساس پیشرفت علمی کشور هستند، تصریح کرد: دانشجویان ایران اسلامی امروز با تلاش و جهاد خود در مسیر تحقق رسالت‌های انقلاب اسلامی گام برداشته و موجب افزایش توان و اقتدار علمی جمهوری اسلامی در بین ملت‌های دیگر می‌شوند.

رئیس دانشگاه پیام‌‌‌‌‌‌نور شهرستان بویین زهرا ادامه داد: مسئولان و متولیان اجرایی لازم است که حمایت‌های همه‌جانبه خویش را از مقوله تولید علم و نهضت پیشرفت در کشور افزایش داده و مقدمه سربلندی نظام اسلامی را فراهم کنند. ‌

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول