اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز و طی مراسمی

جشن معارفه دانشجویان جدیدالورود پیام‌نور چرام برگزار شد

خبرگزاری فارس: امروز و طی مراسمی، جشن معارفه دانشجویان جدیدالورود پیام‌نور چرام برگزار شد.

جشن معارفه دانشجویان جدیدالورود پیام‌نور چرام برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز سید حسین گنجی‌پور در جشن معارفه دانشجویان جدیدالورود پیام‌نور شهرستان چرام اظهار کرد: خرسندم که فرصت خدمت‌گزاری به مردم فهیم شهرستان چرام در دانشگاه پیام‌نور این شهرستان فراهم شده و تلاش می‌کنم تا اهداف عالی دانشگاه پیام‌نور کشور را پیاده کنم.

رئیس دانشگاه پیام‌نور شهرستان چرام با تقدیر از تلاش‌های فرماندار چرام بیان داشت: امیدوارم با همت همه کارکنان این مرکز بتوانیم روز به روز دانش‌‌پژوهی را در پیام‌نور گسترش دهیم.

وی با تاکید بر لزوم کسب علوم ناب، توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای را در گرو همین کسب علم و دانش و تربیت نیروی انسانی کارآمد، آموزش صحیح و ایجاد فضای آموزشی برشمرد و یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی را ایجاد این فضا دانست و حفظ و حراست ارزش‌های انقلاب اسلامی را به همه دانشجویان توصیه کرد.

این مسئول به افزایش چشمگیر رشد علم و فن‌آوری در کشور در 30 سال اخیر اشاره کرد و آن را نتیجه عملکرد دانشگاه دانست و بر لزوم توسعه کیفی دانشگاه‌ها تأکید کرد.

گنجی‌پور اضافه کرد: در مهرماه سال 89 به برکت خدمات دولت خدمت‌گزار و ولایت‌گستر و با توجه به شعار محوری "آموزش عالی برای همه کس، همه جا، همه وقت" دانشگاه پیام‌نور چرام با سه کد رشته تحصیلی شروع به فعالیت کرد.

این مسئول با بیان اینکه بر اساس نیازسنجی هشت کد رشته تحصیلی جدید در سال جاری به این دانشگاه اضافه شده است، متذکر شد: در حال حاضر بیش از 250 دانشجو در دانشگاه پیام‌نور چرام در حال تحصیل هستند.

وی تأسیس بسیج دانشجویی، برگزاری اردوهای علمی و فرهنگی و اجرای طرح جهادی را از جمله اقدامات این دانشگاه در سال جاری ذکر کرد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور چرام با اشاره به فرصت محدود انسان برای تحصیل، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری و پر کردن وقت‌های اضافه باید به آن نقطه‌ای که ترسیم کرده‌ایم، برسیم.

گنجی‌پور خاطرنشان کرد: نظام دانشگاهی پیام‌نور، دانشجو و کتاب‌محور است و دانشجوی پیام‌نور اگر تحصیلات کارشناسی خود را به خوبی بگذراند در تحصیلات کارشناسی ارشد موفق است.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول