اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌‌نور نیشابور:

اجاره ساختمان برای‌ راه‌اندازی واحدهای پیام‌نور مورد رضایت دانشگاه نیست

خبرگزاری فارس: هیئت امنا بعضی از واحد‌ها برای مقطع خاصی فقط یک مکان را از آموزش و پرورش و یا سازمانی دیگر برای راه‌اندازی واحد پیام‌نور اجاره کرده‌اند که این مورد رضایت دانشگاه نیست.

اجاره ساختمان برای‌ راه‌اندازی واحدهای پیام‌نور مورد رضایت دانشگاه نیست

ابراهیم تقی‌زاده در حاشیه بازدید از دانشگاه پیام‌‌نور مرکز نیشابور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از نیشابور از پای کار نبودن هیئت امنا واحد‌های پیام‌‌نور انتقاد کرد و اظهار کرد: اگر هیئت امنای واحدهای پیام‌نور در شهرهای اقماری نیشابور به تعهدات خود عمل نکنند ما دانشجویان را به واحدها و مراکز دارای شرایط خوب انتقال می‌دهیم.

وی ادامه داد: هیئت امنا باید پیگیر واگذاری زمین و احداث ساختمان از منابع محلی و خیران برای دانشگاه باشند زیرا دانشگاه نمی‌تواند در هر جایی سرمایه‌گزاری کرده و ساختمان آموزشی احداث کند.

رئیس دانشگاه پیام ‌نور نیشابور با بیان اینکه متاسفانه این وضع در بعضی از واحدهای تازه تاسیس شهرهای دیگر استان نیز وجود دارد، اظهار داشت: هیئت امنا بعضی از واحد‌ها برای مقطع خاصی فقط یک مکان را از آموزش و پرورش و یا ساختمانی دیگر برای راه‌اندازی واحد پیام‌نور اجاره کرده‌اند که این مورد رضایت دانشگاه نیست.

تقی‌زاده خاطرنشان کرد: مجموعه نظارت و ارزیابی دانشگاه فردوسی و استان اگر شرایط و استانداردهای لازم را در بازدیدهای خود مشاهده نکنند سریعا برای ادغام آن اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: هیئت امنا از ابتدای تاسیس فشار زیادی برای راه‌اندازی دانشگاه داشتند اما، بعد از آن متاسفانه همکاری خوبی نداشتند.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول